2013. november 3., vasárnap

Virágos vasárnap a téren

A Kedves által összeválogatott
csodaszép csokrom
  Ma egy igazán szép, pihenős vasárnapunk volt (van)! Olyan, amiről jól esik írni és majd később valamikor visszaolvasni.
  Tegnap este itt aludt barátnőm, reggel együtt indultunk itthonról. Ő egy találkozóra, mi a Kedvessel vásárolni. Nem fogtuk vissza magunkat. Házi tejet vettünk, kipróbáltunk új, ízesített (igen, enyhén cukrozott...) kaukázusi kefíreket (ne nézzük az összetevőket!), a Kedves gránátalmásat, én mentás-áfonyásat kaptam. Vettünk kesudiót is! Meg husit ebédre/vacsorára.
  Vásárlás után sétálni indultunk. Út közben kaptam egy csokor virágot is (jaj, de szépek!). Ekkor elmondta a Kedves, hogy az eredeti terve az volt, hogy ő engem fent hagy a barátnőmmel beszélgetni (nem gondolta, hogy ilyen hamar elmegy), ő pedig elmegy vásárolni (pl. tejet a reggeli müzlihez, ez jó ürügy lett volna), és vesz egy csokor virágot nekem, egy szálat pedig a barátnőmnek. Mert így ébredt, hogy ez egy virágos vasárnap lesz (egyem meg a szívét!). Végül kicsit módosult a terv, de így is nagyon szépen sikerült. :) Sétáltunk egyet a Duna-parton, kacsákat néztünk, kefírt ittunk (egész jó volt, de nem szokunk rá) és kesudiót rágcsáltunk. Megőrzendő hangulat.
  Itthon újrahúztuk a szárítókötelet, most már szép, új, erős, indulhat a mosás! Végre volt időm mindenféle szépítkezésre is. Epiláltam, bőrradíroztam, hajat mostam és öblítettem. Ebédeltünk, közben Csillagkaput néztünk, utána olvastam egy kicsit Hübele Sámuelt, majd együtt játszottunk a Kedvessel Minecraftot. Aki nem ismer, annak mondom, hogy ez nagy szó nálam. Nagyon nem vagyok egy számítógépes-játékos fajta. Azért most is kértem mindig a Kedvest, hogy mint admin, csináljon mindig nappalt, nehogy jöjjenek a mobok és legyilkoljanak :D Így békésen tudtam építgetni a házamat, virágot is ültettem a lépcsőjéhez.
  Ezt követte a nővéremék érkezése, teáztunk, beszélgettünk, Alien 3-at néztünk, megint beszélgettünk, majd elbúcsúztunk. És végre el tudták vinni a nászajándékba szánt csilli-villi gépházukat is (alkatrészestül). A filmekről majd összefoglaló bejegyzést írok, amikor megnéztük az Alien sorozatot :) (már csak egy rész)
  Most meg blogolok, a Kedves játszik, szép vasárnap. Még ilyet! Ma a mosatlan sem érdekelt. Mindennek kerítettem helyet, majd holnap is ott lesznek még, akkor elmosom őket.

A csilli-villi gépház, a Kedves érdeme

Nincsenek megjegyzések: