2013. november 5., kedd

Kreatív kedd #9

"Csak egy embernek tudok örömet szerezni egy nap.
Ma magamat választom!"
Halihó, Kedves Olvasók!

  Íme november első kreatív keddje. Ennek fő témája pedig az "Eeeeez egy boldog nem születésnap!". Én mondjuk félig-meddig a születésnapomat ünnepeltem ma. Az Elműtől kaptunk mindenféle kupont, és egy része csak 10-ig, a másik része meg 30-ig használható fel. Úgyhogy finoman elkértem Anyától a szülinapi pénzemet, hogy megkezdjem a bevásárlást (decemberben úgysem nagyon lesz rá időm, a dolgozatok miatt). Így ma előszülinapot tartottam, de bárki megteheti, hogy "nem-szülinapot" tart. Egy nap, amikor magunkra költjük a pénzt, magunkra szánjuk az időt, pihenünk, finomakat eszünk-iszunk, jót teszünk magunkért/magunkkal.
  Délelőtt megírtam a zh-t, aztán szabadnapot vettem ki és elindultam vásárolni. Mosolyogva, narancssárga esernyővel sétáltam a Corvin felé. Feltúrtam az egész komplexumot egy szép kardigánért meg néhány bugyiért. Sikeresen! Emellett megajándékoztam magam egy csomag hajgumival, egy lyukasztóval, a tűzőgépembe egy adag kapoccsal (nemrég vettem egy gépet, és kiderült, hogy az itthoni kapcsok közül egyik sem passzol bele...), a Kedvest pedig egy adag alsónadrággal (bár félő, kicsi lesz). Befizettem a csekkeket is (persze nem szülinapi pénzből). Du. néztem egy Downtown Abbey részt és teát ittam (amúgy angolosan). Megleptük a Kedves Nagyiját diabetikus csokival és Metropollal, az anyukájáékat pedig egy üveg borral (mert úgy jó az ünnep, ha megosztjuk valakivel).
  Estére magunknak is vettem egy üveg édes vörösbort és narancsos étcsokit. Vacsorára főztem édes krumplilevest, csináltam céklás-almás salátát és lepcsánkát (egyszer írok majd a krumpli változatos felhasználásáról) és végre minden mosatlant elmostam. Most pedig Csillagkaput nézünk, be is fejezem. Szép előszületésnap volt, és lesz még ilyen, maradt még pénz :) (közben vége lett a Csillagkapunak, a Kedves meg játszik, azt hiszem, olvasok egy kicsit)

És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések: