2013. november 18., hétfő

Hajrá hétfő #9

"Szeresd a tested, csodás dolgokra lehet képes!"
  Huh, elkészültek nővéremék esküvői képei, úgyhogy nehéz idekoncentrálni... Pedig elvileg amíg fő a lencse, addig gyorsan megírom a mai bejegyzést... Na szóval.
  Az elmúlt hét kissé katasztrofális volt. Hétfőn isteni banános golyókat készített egyik ex-szaktársam, és hát muszáj voltam belőle enni. Aztán csináltam lecsót, az volt a hét fénypontja... aztán megint vissza a krumpli-rizs-rántott dolgok kombóba, ez így már nem az igazi. Bolti, cukros gyümölcsjoghurtot is ettünk, pénteken megint ettünk pizzát, Gödöllőn ettünk egy kevés cukros sütit és még több nem cukrosat (nyami-nyami, a héten szerintem én is csinálok), de a főételek legalább passzoltak a diétánkhoz. Volt francia saláta, krumplisaláta, savanyú káposzta, tojásos-tejfölös-sajtos rakott hús (nyami), rántott karfiol (ez ennyire finom?), karfiol pirított morzsában és zöldségleves, tiszta karácsony :) Jaj, még annyit kreatívkodtam a lecsón kívül, hogy vettem kukoricalisztes abonettet és abból készítettem szendvicset. Hú, amikor rámjött az ehetnék egyik nap, nagyon jó bolt vajjal, sajttal és teával.

  Ma nekiduráltam magam, hogy ötleteljek, és valami változatos heti menüt állítsak össze.
- Reggelire mehet: natúr joghurtba kevert gyümölcsök, fahéjjal, mézzel, mazsolával, esetleg egy kis kukoricapehellyel; kukoricapehely; mindenféle müzlik; zabpehely; abonett-szendvics gyümölccsel/zöldséggel.
- Ebédre/vacsorára szóba jöhet: lencsefőzelék, zöldbabfőzelék, spenótfőzelék, (közben megfőtt a lencse), krémleves (pl. karfiol vagy cukkini) utána pedig tejberizs, cézársaláta (még sose csináltam, de nem lehet nehéz), friss saláta lepcsánkával.

  Szóval nagyon igyekszem visszaállni és csakazértsem megadni magam. Tegyetek így Ti is! Mindig, minden hosszabb projektben vannak mélypontok, álljunk föl belőle és folytassuk! Mert az nekünk jó!

  Csodaszép hétfőt és hetet Mindenkinek!

(Kép innen.)

Ti diétáztok? Milyen diétát követtek? Hogy tartjátok Magatokban a lelket? Milyen egyéb feladathoz van szükségetek egy kis "hajrára"? (Mert akkor hajrá!)

Nincsenek megjegyzések: