2013. november 11., hétfő

A blog átalakításáról

Kedves Olvasók!

  A blog átalakítása/fejlesztése eddig is folyamatban volt, most vált talán láthatóbbá. Elsősorban a címkéket szortírozom - mert anno minden vicket-vackot címkének írtam be, egy négy soros versnek kb. az összes szava címkeként is szerepelt. Most próbálok kategóriákat alkotni, se túl sokat, se túl keveset. Ezentúl a menüben ha pl. a Sütés-főzésre kattintotok (a "Receptek" túl szűk kategória volt, a "Gasztro" meg olyan idegen tőlem), akkor a sütés-főzés címkével ellátott bejegyzések fognak megjelenni, és nem egy Sütés-főzés nevű oldal, amin én szépen bepötyögöm mindig az új bejegyzéseket. Ez kezdett ugyanis rettentő fárasztó lenni és az új módszerrel színesebb-szagosabb is lesz a dolog.
  Még közel sem értem a bejegyzések és a kategorizálásuk végére, ezért még türelmeteket kérem (bejegyzések azonban nem lettek már törölve, úgyhogy a hagyományos keresővel továbbra is rá lehet bukkanni a bejegyzésekre). Addig is láthatóvá tettem a címkéket a jobb oldalsó sávban. Egyelőre ez a lista roppant hosszú, de megkönnyíti a munkám, hogy kiszórjam a felesleges címkéket. Szóval addig nézzétek el nekem ezt a csúnya, hosszú listát! :)
  Az új nagy/főkategóriák maradnak szerintem azok, amik jelenleg láthatóak a menüben, az alkategóriákon gondolkozom még. Amint elkészültem, a Bemutatkozásban részletesebben is le fogom írni a blog új felépítését. Még jelentkezem! Addig is szép hétfő délutánt/estét!

Ui.: A blog a fejlesztés alatt is zavartalanul üzemel!

Nincsenek megjegyzések: