2013. november 1., péntek

Őszi emlékeztető


  Ma indult el az ősz utolsó (hivatalos) hónapja. Most lehet végiggondolni, mit terveztünk az őszre, mit vittünk már végbe, mit nem, mit igen, de nem eléggé/elégszer és gyorsan bepótolni, amíg még/ha még lehet.

  Én szerencsére elég jól állok, csak kevés dolog nem jött létre. Sajnos a szeder idén nem volt az igazi, de azért pár szemet így is ettem, must nem volt, csak én próbáltam valami főtt chilis szőlőlevet készíteni, ami hát, finoman szólva is túl erős lett :D Borozás kis mértékben nővéremék esküvőjén, a gesztenyék eltűntek a Duna partról! :( Gombászni anyáék voltak, abból ettünk finomat ^^ A sütőtök krémleves is várat még magára, de sült sütőtök már volt (sajnos a Kedves nem szereti a sütőtököt, így kisebb a motiváció a leves készítésére).
  Az egyetem beindult, az évfolyam normális, a tanárok is többnyire, sajnos az órák nem annyira érdekesek, mint vártam :( Sok az ismétlés. De csak túl leszünk ezen is. Cserébe viszont Kortárs Segítő és minőségfejlesztési munkacsoport tag is lettem (utóbbi egyelőre nem tudom pontosan, mivel fog járni :D). Illetve önkéntes lelki segítő is vagyok egy koliban. Óratartásra nem is maradt így kapacitás.
  Szülinapok szépen lementek és az esküvő is (amint lesznek fotók, lesz bejegyzés is). Hét- és hóforduló is volt. Ettünk finomakat :) Kutatást nem indítottam újra és szerintem nem is fogom. Szokott lenni bennem egyfajta kezdeti lelkesedés, aztán rájövök, hogy ez nem nekem való. Túl sok macera és utánajárás, ha igazán jót szeretnék alkotni (márpedig ha önszántamból csinálnám, akkor már csak úgy érné meg). A visszajelzésekkel még mindig adós vagyok... A Bradburysödés lezárult, juhú! Nagyon olvasott lettem :) Biciklivel járok egyetemre, egész belejöttem, egyre jobb vagyok. Még menő sisakom is lett hozzá. :D Az evezés kimaradt, jöttek más programok. A blogfejlődés folyamatban, lett Hajrá hétfő meg Kreatív kedd, meg Napi vers, és zajlanak egyéb háttérmunkák is.
  Volt sok napsütés, biciklizés, teázás, séta, beszélgetés... Szép ősz ez :) (bár most kicsit beborult) Eddig még a fűtést sem kellett bekapcsolnunk! (Annyira jók ezek az új ablakok!) (Lassan pedig indul a karácsonyra-készülés.)

(Kép innen.)

Nektek milyen volt eddig az ősz? Mi van még hátra?

Nincsenek megjegyzések: