2013. április 18., csütörtök

Tavaszi háttérképek


  Igen, teljesen rá vagyok kattanva a tavaszra. Imádom, hogy süt a nap, nem fázom, de még meg sem döglöm a melegtől; hogy kint ücsöröghetek könyvet olvasva; hogy cuki gyerekek rohangálnak a téren; hogy virágok vannak mindenfelé; hogy korán kel fel a nap és későn nyugszik; hogy már nem kell fűteni; hogy növekednek a paradicsompalánták; hogy medvehagyma van; hogy a kamasz lányok buborékot fújnak a téren és fotózzák magukat/egymást (mókás ez a korszak)... Szóval nagyon szeretem. A hétvégén otthon voltunk, heverésztünk a napon, bográcsoltunk, a Kedves fát aprított, én fotóztam a kertet, így született néhány kép, amelyek akár tavaszi háttérképnek is megfelelhetnek. Nem vagyok profi fotós, a gép sem profi, de azért lett egy-két nem rossz kép (szerintem). A cica meg cuki, bármikor ideális háttérkép téma. Manci remélem nem érzi, hogy sértve lennének a személyiségi jogai.
  A képeket ide kattintva nézhetitek meg.

Nincsenek megjegyzések: