2013. április 4., csütörtök

Munka után édes a pihenés

  Eltelt a húsvét, a Kedves is visszament dolgozni, én is elkezdtem a sulis dolgokkal foglalkozni, de azért esténként marad időnk a kikapcsolódásra. Egy ilyen kikapcsolódós esténk néhány képét mutatom most be Nektek.


  A Kedves édesapja szerzett nekünk hatalmas, 1 literes söröskorsókat, amik szegények már használaton kívül voltak. Először nem értettem, hogy miért. Aztán felemeltem az egyiket egy kézzel, és megértettem. Nem azt mondom, hogy elviselhetetlenül nehéz, de kb. 1,5 kiló (lemértük, amennyire tudtuk), ami azért picit nehezebb, mint egy átlag pohár. Mindenesetre akkor is menő egy ilyen korsó, hát még kettő! Fel is avattuk a héten, és az első koccintást csak azért is egy kézzel végeztem! Utána inkább mint a bögréből, úgy szürcsölgettem a sört. Mókás volt, hogy amikor már úgy éreztem, de sokat ittam, akkor még csak kb. 1-1,5 centit ittam le. Kérnem kellett a Kedves segítségét.




  A sör mellé némi rágcsálnivaló is dukál, vettünk valami vegyes ropis-kekszes csodát, amiben cuki macik is voltak! Meg mint később kiderült, szivecskék is. Ezután a Kedves a macikat (és macidarabokat) és a szivecskéket mind nekem adta, én meg fotózási lázban égtem, úgyhogy megörökítettem őket. Mindeközben pedig Dr House-t néztünk, úgyhogy teljes volt a kikapcsolódás.

Páros maci
Sok maci (meg egy macifej)
Páros szív
Keksz-kompozíció

  Tegnap pedig elmentünk futócipőt nézni, de végül egy grillsütővel tértünk haza. Úgyhogy most már nem csak Anyáéknál tudunk finom melegszendvicset enni. Bár ez a grillsütő persze nem olyan jó, mint az otthoni, ez már ajtós meg időzítős, meg süthet csak alulról/felülről vagy alulról és felülről is.

Nincsenek megjegyzések: