2014. február 1., szombat

Néhány újdonság

  Apró lépésekkel haladok a blog fejlesztésében, ma egy kicsit a jobb oldali sávval játszottam. Variáltam a megjelenített elemek sorrendjén és elnevezésén, illetve új elemek is kerültek a listára. Ilyen a Liebster Blog díjam, mert azért jó egy ilyennel elbüszkélkedni, akármennyire is "nem hivatalos" díj :) A másik pedig, ami talán fontosabb, a Szezonális bejegyzésajánlataim, melyben az időszakhoz - szerintem - passzoló bejegyzéseket gyűjtöttem össze. Sajnos a blogspot - tudtommal - nem tud olyat, hogy általam kiválasztott bejegyzéseket jelenít meg képpel és részlettel, mint a népszerű bejegyzések modulnál (ami mától Az elmúlt hét legnépszerűbb bejegyzései címen fut, eddig havi átlagot nézett, most már hetit, így végre nem csak az elemzéseim szerepelnek majd ott), így egy linklistát választottam. De majd... majd fog úgy is kinézni, ahogy én akarom. :) Addig is jó olvasgatást így is és szép hétvégét, februárt!

Nincsenek megjegyzések: