2014. február 25., kedd

Kreatív kedd #25


  A mai kreatív kedd alkalmából bemutatom az idei szervező-tervező módszerem, eszközeimet.

  Nagyon élvezem az idei tervezős-szervezős rendszerem, azt hiszem, megtaláltam a nekem valót. Van egy csilli-villi határidőnaplóm, óriási hellyel, sokféle tagolással. Az elejére összeszedtem a havi bontásban a mindenféle ünnepeket, így hó elején rá tudok pillantani és előre tudok tervezni, de persze a konkrét naphoz is odaírtam őket. A napokhoz különböző színnel vezetem a különböző tennivalókat. Rózsaszín az iskola, lila a munka (önkéntes és fizetős is), narancssárga a személyes program, zölddel vezetem, mit ettem aznap, barnával írom oldalra az aznapi költést/bevételt - ebből heti összesítést is csinálok. Valahogy eddig nekem ez tetszik a legjobban, a kézzel írt költségvetés, sem az Excel-be vezetés, sem a Koin alkalmazás nem jött be. Mind a kettő tök jó pedig, de nem használtam őket rendszeresen.
  A határidőnapló mellett pedig van egy A/5-ös gyűrűs mappám is, még Szegeden kaptam valami kezdő csomagban. Abban vannak elsőként a Viás naplóból a nekem tetsző részek: 2013-as összefoglaló, 2014-es tervező... A különböző tervekhez, célokhoz rakok be mindenféle lapokat még, pl. a testmozgásos fogadalmamhoz mozgásötleteket, gyakorlatsorokat. Ez a rész a Tervek név alatt fut, csináltam kis fület is neki, így könnyen oda tudok lapozni :)
  A Jegyzetekhez gyűjtöm a 2014-ben megnézett filmeket is, pontozom is őket (bár nem ártana most pótolni párat...).
  A következő rész az Inspiráció, itt is vannak Viás lapok, ötletek romantikus estékhez, feltöltődéshez, ajándékokhoz, csak úgy... A Kreatív kedd-ekhez is lehet, hogy fogok ilyet vezetni.
  A következő rész a Suli, ahol helyet kaptak az órarendjeim, az idei félév követelmények összefoglalói dátum szerint rendezve, az egész MA követelményei, hogy melyik félévben milyen tárgyak várhatók, milyen típusú kurzusból mennyit és mikor kell teljesíteni - ezekből én miket teljesítettem már, illetve elintéznivalók, üres jegyzetlapok.
  És végül a Háztartás fül alatt a zónázós/FlyLady-s dolgok, illetve a fontos boltok/posta nyitva tartása. Bár be kell valljam, a zónázás/FlyLady-zés mostanában nagyon nem megy. Pár dolog megmaradt, de ezt nem tudom olyan menetrendszerűen csinálni. De azért nem úszik többnyire a lakás :)


És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Nincsenek megjegyzések: