2013. május 7., kedd

Szakdolgozat

  Kissé megkésve írom meg ezt a bejegyzést, elfoglalt voltam az utóbbi időben. De örömmel jelentem be, hogy április 30-án du. 2 óra magasságában végre leadtam a szakdolgozatomat! A címe Családvizsgálatok és mentális egészség - a nagycsaládosok körében - és természetesen hihetetlenül izgalmas és korszakalkotó  mű lett.

  Bár nem úgy terveztem, hogy az utolsó napon adom le, de adódtak csúszások, aztán javítani is kellett rajta. Kicsit ki voltam akadva, hogy mennyire rámennek egyes konzulensek (vagy úgy amblokk mindenki, ezt nem tudom) a szignifikáns eredményre, meg a csilli-villi irodalomjegyzékre. Az tök mindegy, hogy egy könyvben minden benne van, ami az én kb. 12 oldalas elméleti hátteremhez kell, akkor is olvassak több cikket és hivatkozzak minél többre. Akkor is, ha mindegyikben ugyanaz van, legalább jól mutat. Ez azért úgy bosszantott, de mára már túltettem magam rajta. Sajnos annyira nem nőtt a szívemhez ez a munka, de mindenképp tanultam belőle és sok tapasztalatot szereztem. Aztán június 11-13. jöhet a záróvizsga! (ezt ma tudtam meg, kissé azért izgulok, el kéne kezdeni tanulni)

Nincsenek megjegyzések: