2014. március 18., kedd

Kreatív kedd #28


  A mai kreatív keddünkön kipróbáltuk (ismét), a már egy éves Nana Cafét. Most már csapolt sörük is van, az étlap is bővült, az emberek is kezdenek szépen begyűlni.
  Én egy Bronx hamburgermenüt ettem, narancslevet ittam, desszertnek pedig nem bírtam ellenállno a Brownie-nak és a vele együttjáró fagylaltnak. Egyik választásomat sem bántam meg. Fotózni persze eszembe sem jutott, faltam szépen be, amit elém raktak. A hamburger szerintem az egyik legfinomabb, amit eddig ettem. Nem túl fűszeres, de finom ízes, nem ízfokozós kecsap, hanem valamilyen finom egyéb szósz van benne, kaptam hozzá salátát és sültkrumplit is (ettől menü ugyebár). A zöldségek frissek, finomak, kis olajjal meglocsolva kaptam. A süti és a fagyi is hibátlan, a hölgy, aki kiszolgált minket, ő is nagyon kedves volt.
  Az árak szerintem korrektek, de nézzetek körbe. A hely család- és állatbarát (egész pici kutyát hoztak be). Nem gyorskajálda, de nem is a nagyon puccos étterem, nekünk pont megfelelő. Lehet kártyával fizetni, azt hiszem, City-t és Erzsébet utalványt nem tudnak elfogadni, mintha ezt mondták volna.

(Kép innen.)

  Próbáljátok ki Ti is, ha egyszer arra jártok! :)



És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések: