2014. március 25., kedd

Hajrá hétfő kedd #27

(Bár ebből nem csináltam meg mindent.)
  Hát tegnap elmaradt a heti hajrás bejegyzés... Pedig igyekeztem amúgy a Hajrá hétfő szellemében tölteni a napot. Bevásároltam, mostam, még futni is voltunk - végre méltó partnere vagyok futásban is a férjemnek! Csak aztán este megnéztük az utolsó Farscape részt, majd a filmet is, ami nem másfél, hanem kb. 3 órás volt... (180 perc) Ezután meg leginkább aludni vágytam.

  A mai napom viszont még sokkal hajrásabbra sikerült. Bár nem tudom, ki mennyi logikát lát abban, hogy szabadnapot veszek ki a suliban azért, hogy itthon dolgozhassak. Reggeli dührohamban nekiálltam egy csomó mindent kidobálni, végre mindent elmosogattam, átrendeztem fiókokat, ablakot meg tükröt meg WC-t meg csapot pucoltam... A düh szépen átalakult lendületté, de szeretem is az ilyeneket :) Hiába jó elkerülni a tavaszi (meg őszi meg karácsonyi) nagytakarításokat, azért időnként szeretem az ilyen pár órás nagy hajrákat. A ruhák is végre rendben vannak, meg a téli bakancsomat is letakarítottam, bekenegettem, még papírral is kitömtem, hogy úgy várja meg a következő telet. Amúgy az a vicc, hogy ránézésre olyan sokat nem változott a lakás :D De én tudom, mik változtak, és olyan jó pl., hogy végre az összes "majd egyszer jó lesz" műanyag flakont kidobtam a műanyagosba.
  Amúgy eléggé úgy érzem, hogy kezdenek nyomni a sulis követelmények (ha minden beadandót nézek, az 1-2 oldalastól az 5-8 oldalasig, akkor összesen 11-et vagy 12-t kell megírni, ami azért nem kevés, meg persze hát az ehhez tartozó tesztfelvétel, interjúzás, terepmunka...). Ezért is kellett a szabadnap. Meg ezért megyünk jövő héten az egyik óra helyett kávézni egy évfolyamtársammal - tarthatatlan, hogy ebben a félévben kb. egyáltalán nem beszéltünk egymással normálisan. Meg persze elkezdtem beütemezni, konkrétan napokra leosztani, mikor melyik beadandómmal foglalkozom. Szépen haladok határidők szerint.
  A héten még egy nap lesz, amikor hagyok ki órát, mert tárgyalásra megyek. Elképesztő, hogy a hónapban nem volt normális időben tárgyalás...
  Hát, szóval most egy kicsit nyirbálok, hogy utolérjem magam. Nekem ehhez kell most a hajrá, hogy mindenféle kötelezettségemet összeegyeztessem (a Kortársat még nem is említettem). Amúgy elgondolkodtam, ki találta ki ezt a 8 órás melót... szép is lenne, ha csak 8 óra munka lenne, 8 óra pihenés és 8 óra szórakozás. Az igazság az, hogy a 8 óra munkához hozzájön az utazás, aztán a házi munka (főzés, takarítás, esetleg gyerek leckéjének ellenőrzése, stb.), és akkor aztán mi marad, és mennyi energia marad. És akkor csodálkoznak, hogy kevés gyerek születik...

(Kép innen.)

Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: