2014. március 4., kedd

Kreatív kedd #26


  Avagy hogyan alakítsuk át a tervezett programokat betegség miatt kreatívan. Már a hétvégén kerülgetett a betegség, de megelőző csapást mértünk rá, azonban tegnap este ismét megkörnyékezett, és bár bebugyoláltam estére a torkom és igyekeztem jól aludni (ami nem sikerült), reggelre rosszabbodott a helyzet. Úgyhogy borult a napi tervem. Először is lemondtam az úszást (Hüpp, már úgy vártam! Februárban kimaradt. De legalább még érzem tegnapról a futás utáni izomlázat, megvan a mozgás érzete :D), aztán főztem magamnak egy nagy adag gyógyteát, amit termoszban elvittem magammal a suliba és azt iszogattam egész nap. Bicikli helyett BKV-ztam, a suliból pedig egy órával hamarabb eljöttem és hazafelé is villamosoztam. Bementem még vásárolni, ahol kreatív módon folyékony mosódiót vettem mosószernek (ezt még nem próbáltam), amíg nem rendelek új fajta mosóport, amire rettentően kíváncsi vagyok. Emellett vettem magamnak egy kis édességet is, teljesen cukrosat és liszteset (és nem is olyan finom, mint a házi süteményeink), mert a beteg megérdemli. De vettem narancsot és citromot is, fő a vitamin.
  Itthon kipakoltam, ebédeltem, közben sorozatot néztem, és elintéztem egy-két e-mailt. Ezután főztem magamnak még egy hatalmas adag gyógyteát, mézzel, citrommal és vettem egy forró fürdőt, úgy 50 percet áztam benne (egyszer "újramelegítettem"), közben megittam kb. 1 liter gyógyteát és telefonáltam is két emberrel. Még hajat is mostam a végén, ha rosszabbra fordulna a helyzet, legalább nem a zsíros hajú beteg leszek :P
  Jelenleg gyúrok arra, hogy este ki tudjak mozdulni. Barátnős találkozó lesz, az utca végében, ennél közelebbre már csak akkor lehetne tenni, ha hozzám hívnám meg őket, úgyhogy jó lenne leugrani legalább egy órára. Illetve vendégünk is lesz utána.
  Ezen kívül lemondtam még egy holnap esti programot, elég lesz a kötelező órákon helyt állnom. És szombaton menni akarok anya-gyerek csoportba is, úgyhogy addig jó lenne összekapnom magam.
  Házi munkát nem is igen csináltam, csak a kádat pucoltam ki a fürdéshez, és beraktam egy adagot mosni. A szennyes edényeket pedig beáztattam. Mosogatni majd máskor...
  Többre most nem futotta a kreatívkodásból, próbálom magam rávenni a pihenésre. Nehéz, amikor végre egyszer hosszú a délutánom és itthon vagyok (ahol lenne bőven tennivaló, bár szerencsére tegnap sort tudtam keríteni az egy órás lakáskényeztetésre).


És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Arról, hogy mi tartozhat ide, bővebben az első bejegyzésben tájékozódhatsz.

Nincsenek megjegyzések: