2014. március 3., hétfő

Hajrá hétfő #24


Szép hétfőt Mindenkinek!

  Itt a tavasz, panga-pity! (Általános iskolában mondtuk ezt és most eszembe jutott.) Remélem, mindenki erőtől és jókedvtől duzzad! Ha mégis kissé álmos lenne, akkor most nagyon jókat lehet délután pihenni a tavaszi napsütésben (ha épp nem esik az eső), és addig is együnk annyi zöldséget-gyümölcsöt, amennyit tudunk, hogy visszanyerjük az erőnket!
  Változtattam a szezonális cikkajánlókat is, így az oldalsó sávban már néhány tavaszi bejegyzésemre tudtok kattintani és inspirálódni.

  Az elmúlt héten sikerült minden hétköznap reggel megcsinálni a farizomtornámat!
  Egy órai interjús helyzetben fölmerült, hogy tudom összeegyeztetni a sok önkénteskedést-sulit-munkát a párkapcsolatommal, hogy bírom. Hát, a szuper szervező-tervező-időbeosztó rendszeremnek hála, meg annak, hogy tényleg meg is tervezem előre a hetem. Tudom, mi szeretném, ha beleférne és megtalálom neki a helyet - és csinálom. Pl. a mozgással most ezt a heti beosztást találtam meg, jobb, mint egy hónapra (vagy többre) előre tervezni. A múlt héten a farizomtorna ment minden hétköznap reggel, a mostani hétre 2 napra is beidőzítettem egy kis reggeli futást, amikor épp később kezdek a suliban. És nincs kilóbeli vagy centibeli elvárás, csak az, hogy csináljam és folyamatos legyen, akkor a testem úgyis rátalál a neki ideális súlyra és alakra. Menütervet is írunk, és tudom, hogy a 10-15 perc, de akár csak a 3 perc sem kevés idő, lehet hasznosan eltölteni. Úgyhogy elég aktív vagyok, de meg van szabva általában, meddig tart az aktív időszak, és honnantól kezdődik a pihenés. Akkor szigorú pihenés van.

  Ami még vár rám a héten: Pedagógus-interjú, úszás (ebben a hónapban kétszer megyek, mert februárban kimaradt), barátnős találkozó, nővérem nálunk alszik, két segítő beszélgetés (a másik lány is újra jelentkezett a koliból!) és egy újabb anya-gyerek csoport. Hajrá!


Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: