2014. január 29., szerda

The Cardigans - Long Gone Before Daylight


  Az első album, amit megvettem eredetiben (és talán az egyetlen is?), mert egyik ismerős kedvezményesen eladta. Még nem ismertem annyira az együttest, talán csak a Lovefool miatt, de megvettem - és megérte. Rengetegszer meghallgattam és énekeltem és ma megint előkerült. A mai edzést egyedül csináltam végig, a Kedves épp "rendszerátáll", és a nyújtáshoz ezt raktam be. Aztán úgy maradtam, énekelve. Aztán idejöttem írni.
  Mindegyik dalnak megvan a maga hangulata, mindegyik valamikor épp a tökéletes dal, épp hozzám illő. És értelmes szövegük van, megéri rájuk odafigyelni.

1. Communication

2. You're the Storm

3. A Good Horse


4. And Then You Kissed Me


5. Couldn't Care Less


6. Please Sister


7. For What It's Worth


8. Lead Me into the Night


9. Live and Learn


10. Feathers and Down


11. No Sleep


(Kép innen - ahol mellesleg épp a nap albuma volt.)

Nincsenek megjegyzések: