2014. január 20., hétfő

Hajrá hétfő #18

Sziasztok!

  Vizsgáim után az első szabad hét kezdete. Kezdődhet a vizsgaidőszak utáni regeneráció! Most is Veronica Mars-ot nézek amúgy :) És ugyanúgy tervben van persze némi lakásrendezgetés/takarítás, ma már sikerült is felmosás közben kiöntenem a vizet a nappaliba... de már elég jól kezelem az ilyen vészhelyzeteket, veszek egy mély levegőt és hozok egy törülközőt. Sikerült elhárítani a problémát, ezen kívül pedig a lábtörlőt is kimostam.
  Szintén megy a testmozgás, ezúttal kicsit rendezettebb formában. Visszatértem a pár éve felfedezett 20 perces farizom tornámhoz. Holnap pedig megyünk úszni (aztán kávézni).


 Sikerült végre heti menütervet is írni.

  Ebéd/vacsora a héten: rizs maszekkal + nyers zöldségekkel, répafőzelék, paradicsomleves, spenót sült hússal, krumplipüré rántott hússal és franciasaláta pirított zsemlemorzsába forgatott karfiollal.

  Reggelire: házi gyümölcsjoghurt (kukoricapehellyel).

  Étkezések közötti/utáni rágcsálnivaló: tökmag, napraforgómag, dió, mandarin, aprított zöldségek (főleg répa), csokis csodapuffancs és répás-almás süti. Még valami sós gluténmentes keksz/pogácsafélét szeretnék gyártani.

  És visszatérve a mozgáshoz: ma indult a kihívásunk (a Kedves munkahelyén vetették fel az ötletet), amely szerint 30 nap alatt a Kedves 3000 fekvőtámaszt fog csinálni, én 3000 guggolást, illetve 500 fekvőt - még csak most kezdtem a tanulását, és csak női fekvőt. Sikeres teljesítés esetén a Kedves felajánlott egy bécsi kiruccanást (egy napos városnézés), ami azért nem rossz motiváció :)

Csatlakozzatok bátran! Akár eltérő célokkal, de akkor is jó egy kihívás tagjának lenni! :)


Nektek mihez kell hajrázni?

2 megjegyzés:

Macska írta...

Női fekvőt? Van olyan? :)

Dorka írta...

Igen. :) A női fekvő lényege, hogy lent van a térded (hidd el, így is megmozgat). Pl. ez a videó bemutatja: https://www.youtube.com/watch?v=CYM6T3xY-6o
Bár én a kézfejemet nem szoktam befelé fordítani, hanem előre néznek.