2013. március 15., péntek

3. Timdér és Do kiállítás beharangozó - végre dátummal











  Na, eljutottunk ide is. A 3. Timdér és Do kiállítás, amit már beharangoztam, végre úgy néz ki, dátumot is kapott. Igaz, hogy elmúlt több, mint egy hónap a fotózás óta, aggódtam, hogy nem fognak passzolni a tavaszi hangulathoz a képek, erre meg leesett a hó és hideg van. A fotózáskor mondjuk nem volt hó, csak a fények voltak téliek. A lényeg, hogy remélem, sikere lesz ennek a kiállításunknak is, ahogy az elsőnek és a másodiknak is.
  Tehát:

2013. március 19-én 3. Timdér és Do kiállítás a Lánchídon!

  Valószínűleg olyan 13-14.00 felé fogjuk elkezdeni. Én 12.15-kor végzek a Bécsi úton, onnan el kell menni a képekért, megcsinálni az előkészületeket (bugyiba rakni az eső ellen, címeket irkálni, stb.), és kezdődhet a ragasztgatás. Aki ráér, látogasson el hozzánk! Aki nem, ne bánkódjon, a képeket fel fogjuk tölteni az internetre és mindenki megcsodálhatja őket online! :)
  Úgy néz ki, aznap fogjuk megnézni a Tárt Kaput is, mivel a megnyitóra végül nem mentünk el. Timdérem lebetegedett, én is hulla voltam... Úgyhogy majd arról is olvashattok beszámolót, illetve lehet hozzánk csatlakozni.

Ui.: És ezzel ez a 200. közzétett bejegyzésem. Hipp-hipp hurrá!

Frissítés: Timdérem is közzétette a meghívóját románul és magyarul is.

Nincsenek megjegyzések: