2013. január 24., csütörtök

Vizsgaidőszak utáni regeneráció - negyedik rész


Étkező asztal, előtte-utána (és se smink, se photoshop nem kellett hozzá!)

Ubul előtte és utána, frissen, tisztán és üdén
Ja, hát a mai napomból kb. ezeket lehetne tárgyi dolgoknak kiemelni. De azért történt még pár dolog.
- reggel most később keltünk fel, sétáltunk, de ajándékot mentünk venni, úgyhogy elfelejtettünk betérni a kedvenc pékségünkbe és egy másikban kötöttünk meg - soha többet!
- hazafelé bambulás, anyával telefonálás
- itthon a fent említett dolgokat csináltam főként, Veronica Marsról meg több képet inkább nem teszek ki :D
- régi barátra ismét ráírni, mert a múltkori üzenetre nem válaszolt - most kaptam tőle választ szinte azonnal!
- végre rábírtam magam arra, hogy telefonáljak esküvő ügyben!!! Épp időben, augusztusban szombatok közül már csak a 24. szabad. Nagyon jó ajánlatot mondtak, szombaton megyünk megnézni a helyet. Drukkolok magunknak! :)
- ma a torna elmaradt, olyan tunya kedvem van ma, legalább az asztalt és Ubult megcsináltam. Ketteske a Kedvesre marad. :) Ubul pedig bűbájos! Csak szegény még mindig nem mer rálépni  a parkettára, csak a leterített szőnyegen hajlandó közlekedni. Illetve átmászik bármire, amit elér a ketrecről (ha ott vagyunk, már ugrik is!)
- mosogattam is, egész jól áll a lakás, a gáztűzhelyre és a kádra kéne rászánni magam- és ma arra is volt időm, hogy csak úgy gondolkozzam - ezért volt olyan jó kamasznak lenni, mert sok időm volt csak úgy gondolkozni (és nagy szükségem is volt rá), azt hiszem, irkálni is fogok majd
- majd elfelejtettem: elküldtem végre a műhelymunka-vezetőmnek az SPSS fájlt, amibe az adatokat írtam, illetve az új változókról egy listát. Hát, sajnos az SPSS fájl ellenőrzésekor rájöttem, hogy 2 fontos adatot rosszul írtam be, amit most ugyan javítottam, de így hibás eredményeket tüntettem fel a műhelymunka dolgozatomban, úgyhogy a dolgozat most már nem csak, hogy összecsapott, de hibás is. Remélem, a kettest azért megadja.

Nincsenek megjegyzések: