2013. január 23., szerda

Vizsgaidőszak utáni regeneráció - harmadik rész


A mai nap röviden:
- majdnem egyszerre ébredés a Kedvessel, fél órával az ébresztő előtt - hosszú közös reggel
- reggeli fél gréfrút (belőle sajnos semmi nem maradt, ami felkerülhetett volna a képre)
- közös séta a Kedves munkahelyéig, péksütis közös reggeli (ebből sem maradt semmi a délutáni fotózásra)
- visszafelé beugrottam a Corvin plázába vásárolni. Végre vettem magamnak egy új táskát, amibe belefér a szemüvegem és a zsebnaptáram is - és tiszta, meg nem foszlik. Remélem, a Kedvesnek is tetszeni fog. Már nem volt türelmem többet nézelődni. De ha a táska nem is, a 3 pár zokni és a cipőápoló biztos tetszeni fog neki. Mostanában csak ezeket a zoknikat hajlandó hordani, úgyhogy kellett már az utánpótlás. A bakancsa pedig már nyafog cipőápoló után. Leugrottam a CBA prímába is, ott meg jó árban volt narancs (többet vettem, mint amennyi a képen van), meg sör (abból is többet vettem), illetve panírozott csirkemell (azt nem vettem ki a fagyasztóból a kép kedvéért)
- itthon ágyneműmosás (megyek is teregetni) és csere, Veronica Mars maraton, e-mailezés (anti-halogató szerda! De a telefonálást persze elfelejtettem...), ebédre bögre tea és narancs (sok volt a reggeli), napi szerelmes vers (a mai nem olyan jó, nem idézem ki)
- itthon még: egy napra név nélküli híresség lettem! A linket, linkeket inkább nem csatolom, még a végén a nevem is kikerülne. De mókás. Érdekelne, honnan informálódnak azok a fantasztikus újságírók. Komolyan.
- aztán: további V. M. (kép innen) és végre tornaaaa!!! Maradt a Travie McCoy, jó kis lemez! Bár ma talán több volt a tánc és a nyújtás, de hé, legalább mozogtam aktívan fél órát és boldogsághormonokat termeltem! (táncolni jó!)
- uzsira egy szelet bundáskenyér almával - szeletelve, hogy többnek tűnjön, és többet elvileg nem akartam... de végül is ettem egy kis pizzát is, ami már nem is került föl a fotóra
- és egyelőre ennyi. Meglátjuk, hogy alakul az est további része.
- ja, és majdnem lemaradt: a két literes üveg, amiben már alig van víz, tök jól állok! Tegnap túlteljesítettem! (nem véletlen keltem fel hamarabb)

Egy kis extra, V. M. soundtrack, hallgassátok.



Ui.: Amit elfelejtettem: Ma megrázott az áram, amikor az átalakítós töltőt az átalakítójával együtt akartam kihúzni. Életem első áramütése. És remélem, az utolsó is. Semmi baj nem történt.
Este átjött a Kedves legjobb barátja, a fiúk söröztek, én idővel vacsit készítettem, a Kedves pedig kipróbálta az új cipőápolóját. Fújós, méhviaszos. Jó alaposan befújta a cipőjét, jutott a padlóra is bőven. Olyan csúszós lett, hogy ihajj. Félő volt, hogy a holnapi tornámon elesem, úgyhogy egy kis forróvíz, ablaktisztító és padlóápoló segítségével élhetővé varázsolta a Kedves a parkettát. Na, ennyi mára. Jó éjt! (most megyek teregetni, közbejött a legjobb barát)

Nincsenek megjegyzések: