2013. január 25., péntek

Vizsgaidőszak utáni regeneráció - ötödik rész

Ketteske ketrece előtte, utána

Végül Ketteske is rám maradt, a Kedves élt egy kártyával tegnap, úgyhogy ma a másik patkányka ketrecét is én pucoltam ki. (a kártyás dologról majd hamarosan írok szerintem) Közben futkározott is egy sort legalább.

Hűtő, takarítás előtt, után
És nem, nem csak annyi változott, hogy kevesebb lett benn a kaja. De nyilván kidobtam az egyértelműen romlott, vagy gyanús dolgokat. Emellett kitörölgettem alaposan és átrendeztem. Hát, elutazunk a hétvégére, nem csoda, hogy nincs teli. És a nap folyamán még 3 elem eltűnt a hűtőből.

Mikró teteje takarítás és pakolászás előtt, után
Hát nem sikerült mindent elpakolnom, mert a macskakajának (ami a patkányoké, Ubul imádja) nincs máshol helye, ez az üveg meg nem fér be az üvegekhez, de Anyáéknak sem akarom lepasszolni, mert a kupakja Ketteske ketrecében van.

Ezek a látható haladások ma. Emellett arc és hajpakolást is készítettem ma. És rádöbbentem, hogy az arcápolásról még nem írtam, na majd... Szóval a hajamra olívaolaj került, találomra kiöntöttem egy adagot, abba találomra csepegtettem egy kevés eukaliptuszt, rozmaringot és gerániumot. Kicsit problémás a fejbőröm. Jól bedörzsöltem a fejbőröm, a hajszálak végét belemártogattam az olajba, össze-vissza kenegettem már az egészet, de még így is maradt. Szóval betekertem a hajam egy fürdősapka alá, aztán rá a törülköző. Mit csináljak a maradék olajjal? Hirtelen öltettől vezéreltem beleöntöttem egy adag sót és azt használtam az arcomra bőrradírnak. Hát... a só jól radíroz, az olaj viszont - olajos. Szóval érdekes lett az arcbőröm, illetve csak simán olajos. Ledörgöltem vattával, aztán hát, lesz ami lesz alapon elkészítettem a tervezett arcpakolást, hátha az majd segít. Tejföl és kikristályosodott méz volt a terv. De ezek együtt túl folyékonynak tűntek nekem - egyébként nagyon finom! Mivel sűrítsem? Keményítőt talán mégse... hát grízt öntöttem bele, csak nem árt a bőrnek. És végül is összehúzta annyira, hogy fel tudjam kenni az arcomra. De jó sok készült, úgyhogy ezt majd be kell tegyem a hűtőbe. Vagy megeszem! Így is megkóstoltam, és nem rossz. Bár nem tudom, a nyers gríz árt-e. Minden esetre aki ilyen pakolással próbálkozik, az csökkentse az adagokat! Az arca szerintem egy-egy teáskanál ebből és abból, elég is. A fél bögrényi kicsit sok. De végül is nagyon sűrű bőrradírnak sem rossz... amíg be nem szívta a gríz a nedvességet és fincsire meg nem puhult (most kóstoltam, édességnek sem utolsó). Szóval ez lett. Ja, még egy kis citromlével is kiegészítettem. Ehhez az egész mókához gondoltam, berakok egy kis csajos zenét, a Back Street Boysra szavaztam, mert én szeretem őket. Legalábbis azt hittem. De most nem esett jól. Váltottam The Cardigans-ra, de most az sem nyűgözött le úgy... Most valahogy semmi sem. Furi. Viszont már kb. egy órája rajtam van mindez, le is csúszott a törülköző a fejemről, úgyhogy megyek tusolni, és összekészülni, mert Gödöllőre megyünk. És még a szuper kajámat is meg kell egyem.
Ja igen. Mit együnk, amikor alig van itthon valami? Tésztát főztem, ráöntöttem a maradék sűrített paradicsomot és sajtot reszeltem rá. Egy kis kecsap is ment a második adagra. Nem is rossz. Minimalista. Desszertnek meg a pakolás és a maradék teák.
Emellett kivégeztem a Jung: Emlékek, álmok, gondolatok könyvet és a Veronica Mars sorozatot.

Ó, és Moly-on most kattintottam a szerencsesütire: "Higgy nekem most az egyszer: minden vagy, csak éppen hétköznapi nem!" Ó, ez édes. Elsőre. Aztán belegondolok: Ezen kívül tényleg minden vagyok? Húha, az ijesztő.

Nincsenek megjegyzések: