2015. október 19., hétfő

Hajrá hétfő #58

Közel és távol nincs fenyőfa, ez valahogy mégis odakerült..
múlt heti sétáink egyikének terméke
Halihó!

Hát, a tegnapi napsütéses vasárnap után ma elég borongós hétfőre ébredtünk.
Az előző heti terveim egészen jól sikerültek. A lendület ugyan alábbhagyott a hét végére, de ez betudható annak, hogy szerdán Rebus extrém nyűgös volt, és aznap hiába nem lógattam a lábam, nem sok mindennel haladtam. Ezután csütörtökön már engedélyeztem magamnak némi pihenőt is... (amíg Rebus a karomban aludt) De összességében minden nap (minden hétköznap) haladtam valamit, a héten 4 nap voltunk kint Rebivel sétálni, minden nap volt társaságban, valami apró mozgást mindig csináltam (főleg séta, ill. pelenkázás közbeni vádlizás, vagy szórakoztatás gyanánt táncoltam a babának), és nem csüggedtem, ami fontos. A hétfő pedig új lendületet adott. Ma reggel csak nagyon rövid ideig lustálkodtam Rebivel az ágyban, aztán reggeli, mosogatóból ki és bepakolás, felöltözés, sőt, együtt cseréltünk ágyneműt, és a matracot is megfordítottam! (Te jó ég, nem tudtam, hogy ez ilyen nehéz!) Rebi nagyon élvezte az ágyneműcserét, az ő kis babaöblében feltornyoztam a párnákat, amire ráraktam, aztán onnan szépen legurult az ágyra, mosolygott is nagyot :) Már kora délelőtt a vacsorát is megfőztem, egy mosás is lement (a teregetés még hátra van), most pedig blogbejegyzést írok, szóval szuper hatékony eddig a nap.
Amúgy, néha lelkiismeret-furdalásom van a láblógatósabb napokért, majd beüt egy ilyen időszak, mint most - Rebi fogzik - amikor éjszaka 2 óránként kelek, napközben van, hogy csak eszik és alszik (a karomban), meg nyűglődik (ordít sokat), akkor aztán rájövök, hogy azért megérdemlem én a lazább napokat is... mert ilyenkor is csinálnom kell, amikor nagyon nyűgös Rebi.

Hétvégén itt volt a Nagyi (férjem nagymamája), azaz már Dédi :) Babázott sokat, meg mesélt. Olyan jó volt hallgatni. Tisztára, mint egy pöttyös vagy csíkos könyv. Majd valamikor le is írom őket a családi kalendáriumba (ami még nincs, de majd lesz).

A héten a hálószoba (és a gyerekszoba) van soron. Jó lenne felszerelni a falvédőt és az éjjeli szekrény polcom, áthozni Anyáéktól a maradék ruháimat, ilyesmi. De meglátjuk, mert már most nagyon fáradt vagyok.


És Nektek hogy sikerült az előző hét? Most mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: