2014. október 28., kedd

Kreatív kedd #53

Mi az a Kreatív kedd?
A kreativitásba beletartoznak nekem a "klasszikusok", úgy mint a rajzolás, festés, hímezés, varrás, agyagozás, origami, barkácsolás, írás, zeneszerzés, éneklés, stb. De egy ötletes lakberendezés, rendszerezés, bútorelhelyezés is. De kreatívak vagyunk akkor is, ha egy problémát másképp közelítünk meg, ha egy adott épületet ezúttal nem jobbról, hanem balról kerülünk meg, ha új szóval fejezzük ki magunkat, ha kék csat helyett pirosat teszünk a hajunkba, ha kipróbálunk egy új fűszert... Ha próbálkozunk, újítunk, elrugaszkodunk. Ilyenekről fognak szólni ezek a keddi bejegyzések. Az ötlet a nővéremtől és (most már) férjétől jött, ők szoktak ilyet tartani. Hát tartsunk mi is!

Hú, hát. Ma könyvmoly akartam lenni, ki is néztem a megfelelő könyvet, aztán nem jött össze. Otthon szinte végig szerelő volt (víz és gáz, nem sikerült beindítani a fűtést a hétvégén), amíg otthon voltam, aztán eljöttem dolgozni, és mindenféle közéleti cikk olvasása terelte el a figyelmemet.

Úgyhogy ma terveket osztok meg Veletek. :)

Olvasni: Kosztolányi Dezsőné - Kosztolányi Dezső, egy olvasatlan könyv a polcomról. A fülszöveg alapján nagyon fog nekem tetszeni. :) Amúgy se árt kicsit leporolni a fejemben Kosztolányit. A versei közül kevés fogott meg, inkább a melankólia maradt meg róla a gimis évekből, amivel annyira nem illik össze az, amit meséltek róla egyszer egy fantasztikus Nyugat kiállításon - hogy mennyit ökörködtek Karinthy-val.

Sütni-főzni: Céklaleves, és valami almás finomság, talán apple crumble.

Nektek milyen terveitek vannak? :)

Nincsenek megjegyzések: