2014. október 13., hétfő

Hajrá hétfő #52

Halihó!

Ma végre leadtam a szakdoga témabejelentőmet. Persze jól belekötöttek, annak ellenére, hogy semmilyen információ nincsen fent semmilyen honlapon, e-mailben sem küldtek tájékoztatást, mindenféle infók terjednek szájhagyomány útján, de persze nekik áll feljebb... Mindegy, amíg elfogadják (még kiderül), túlteszem magam rajta. De érik egy újabb ELTE-benyomásos bejegyzés, így közeledve a diplomámhoz :)
A múlt hetem olyan sitty-sutty eltelt, hogy ihaj. Sok szép minden történt, ismét volt egy napsütéses hétvégénk, amikor Duna parti reggelit is csaptunk :)
A héten ugye ez a témabejelentő... láttam a szuper Sütivásáros plakátokat nyomtatva is :) Aztán még nem tudom... igyekszem haladni a sulis dolgokkal, meg visszatérni agyilag az élők közé. Mostanában olyan ihlettelen voltam, csak nézelődni tudtam, beszélgetni nem nagyon, arról legalábbis semmiképp, hogy mi van velem. Tettem a dolgom, amikről nem volt sok beszélni való... amúgy semmi. Igyekszem most már jobban ihletődni :) Pl. kellene valami jó kis halloweeni sütireceptet találni a Sütivásárra! Meg kreatív sós sütit is (nem pogácsa és sajtos rúd, bár persze szeretem őket, de valami eredetibbet szeretnék). Ha van ötlet, szóljatok! :)
Siker, hogy egyre több honlapra felkerül végre a Kortárs :) Ja, és túl vagyunk a felvételiken és már meg is beszéltük, kiket veszünk fel. Remélem, ők is becsatlakoznak még gyorsan a sütivásárba :D

Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: