2014. október 6., hétfő

Hajrá hétfő #51

Azt hiszem, érződik, hogy mostanában kevesebb energiát tudok a blogba adni... Mert elmegy másra. Az elmúlt hetem igazi Hajrá hét volt.
Hétfőn úszás helyett napozás és kávézás, mert megfájdult a torkom (azért ez se volt rossz), este 7-ig óra, referáltunk is, itt alakítottam egy csodás megcsalt feleséget (színjátszás ♥),
kedden interjúztatás, meg ide-oda rohangálás, estig filmklub,
szerdán is interjúztatás, bár utána egész emberi időben értem haza, ezért csináltam a kortársas melókat, amikkel el voltam maradva :D,
csütörtökön már el is indítottam a Sütivásár szervezését, illetve egyéb kortársas dolgokkal is foglalkoztam, estig interjúztattam,
pénteken reggel óra, aztán be az üzletbe és csináltam tovább a kortársas dolgokat, egy kis blogot is írtam (ezt a bejegyzést is), meg olvastam sokat-sokat. Annyi olvasnivaló gyűlt már fel a bloglovinon, hogy elképesztő... Néztem reggeliző helyeket Budapesten a hosszú hétvégére - van valakinek kedvenc reggeliző helye Budapesten? Lehetőleg legyen nagyobb választék annál, mint hogy tojásételek és croissant, legyen finom, minőségi és normális adagokat adjanak belőle normális áron. (1000 Ft 2 db nyeszlett pirítósért és egy narancsléért nem oké.) Olyan ételekre gondoltam, mint mindenféle péksüti, hideg- és melegszendvicsek, esetleg bundás kenyér, tojásételek. Ja, és ne csak nagyon különleges dolgok legyenek :D Nem szeretnénk lazacot reggelizni, köszönjük. Meg az is jó, ha van hely leülni, nincs óriási tömeg :) (Tudom, túl sokat kérek...)

A kortársas dolgokat kifejtem azért bővebben is.
Egyrészt ettől a félévtől a Sajtó csoport projektkoordinátora vagyok, ezért megy az elég intenzív kapcsolattartás a főszerkesztőkkel, honlapkezelőkkel, hírlevéltulajdonosokkal, hogy a kortársas dolgok mindenhová kiérjenek (lehetőleg időben). Meg persze a kapcsolattartás Kortárson belül is megy, az egyes projektek koordinátoraival, akiktől kell az infó, amik a honlapokra felkerülnek :D
Emellett, valamikor már említettem is, hogy megy az egyeztetés a vezetőséggel, és a csoportkoordinátoroknak igyekeztem besegíteni és ütős anyagot gyártani - ehhez olvastam, szerkesztettem, írtam, egyeztettem. Hát kíváncsian várom az eredményt!
Plusz a már említett Sütivásár... Egyelőre egyedül vagyok főszervező, aminek nem nagyon örülök, de akkor is meglesz és klassz lesz! ;)
Az interjúztatás is kortársas dolog, a kortárs-jelölteket felvételiztettük a héten. Jövő héten pedig választunk új tagokat :) Szerencsére sokan jelentkeztek, bár ez nehézség is, mert kb. a felét tudjuk majd felvenni...

Hétvégén pedig családozás, babázás, pihenés :)

A héten pedig? Megyek - életemben először - egyéni szupervízióra (de izgi!), veszek át könyvet, lesz Filmklub is ismét (A Faun labirintusa), meg Pálya- és munkatanácsadás gyakorlat péntek egész nap, aztán barátnővel találkozom este :) Vasárnap meg nagyon úgy néz ki, hogy estébe menően őrlődünk, kiket vegyünk fel a Kortársba... Ehhez pedig valami sütit is sütök - hadd gyakoroljak a Sütivásárra.

Szóval pezsgő ez az ősz. Ami nem baj, szeretem, bár a hétvégi szusszanások nagyon kellenek, meg azt a 4 naposat is tervezgetem már, nem véletlenül :) (Utána lesz őszi szünet is, szerencsés flótás - egyetemista - vagyok.) Mert azért ebből adódóan a múlt héten összeütköztem egy bácsival (Sajnálom!), kiöntöttem a tejet a pékségben (én önthettem tejet a kávémba, ismét sajnálom!), meg hasonló ügyességek. Jaj, a szuper biciklis sztorimról nem is ejtettem szót... Egyik felvételiztetésre siettem, mikor sikeresem leesett a láncom, a troli meg mögöttem... valahogy elgurulgattam az útjából és felvánszorogtam a járdára, de a láncot nem sikerült visszaraknom - idő- és tapasztalathiány egy adag idegességgel nem jó kombó. Úgyhogy bicikli vissza az üzletbe, trolira fel és irány az Astoria! Telefonáltam, szerencsére felvették és megvártak. Szolid 10 perc késés...

De azért voltak szusszanóidők, amiket a csodás időnek hála a Múzeum kertben töltöttem :) (És egy gyerek kakast rajzolt nekem!)

Viszont a reggeli torna hiányzik! Az sajnos elmaradt a héten, mindig kb. egy órás késéssel keltünk... de a derekam megsínyli, úgyhogy visszavezetem :) Csakazértis!

Programajánló a hétre: Spanyol filmhét az Urániában, egységes 800 Ft-os jegyárral.

Nektek mihez kell hajrázni a héten?

Nincsenek megjegyzések: