2014. szeptember 10., szerda

Munkahely-váltás?

Nem mindig könnyű váltani, változtatni - legyen szó munkahelyről, párkapcsolatról, vagy akár csak egy régi ruhadarabról. A számok azonban sokszor segítenek, ott nehezebb csalni, nehezebb engedni a mindenféle kifogásnak, ürügynek. A munkahelyi elégedettség mérésére számos teszt van amúgy, én egy egyszerű, 5 komponenses kis táblázatot gyártottam, házi használatra - nincs megadva semmilyen érték, hogy na akkor most ennyi ponttól nincs mese, váltanod kell; egyszerű szemléltetés ez - önmagunknak.

Az 5 komponens a következő:
  • Feladat típusa: Azaz mennyire voltunk elégedettek a ránk bízott feladatok típusával azon a napon.
  • Kollégákkal való kapcsolat: Mennyire voltunk elégedettek a kollégákkal való kommunikációval, kapcsolattal az adott napon.
  • Munkakörülmények: Mennyire voltunk elégedettek a munkakörülményeinkkel azon a napon (időkorlát, fizikai környezet,hőmérséklet, rendelkezésre álló eszközök, stb.).
  • Általános hangulat: Hogyan éreztünk magunkat munkaidőben, általánosságban.
  • Munkaidő: Órában, ez egy egyszerű szám. (Vajon mennyire tér el a szerződésben szereplő számtól?)

Majd ezeket átlagolhatjuk is, napra lebontva.
Nem vagyok egy nagy táblázatalkotó, illetve amúgy is szeretem az egyszerű, praktikus dolgokat, szóval nincs benne semmi csicsa. Egyszerű, fekete-fehér, minta nélküli.

A következő verziókat készítettem el:


Nektek milyen szempontok fontosak egy munkahelyen? Milyen a jó munkahely?

2 megjegyzés:

Macska írta...

Nem rég váltottam... nem igazán éreztem magam jól az előző helyen, bár voltak jófej emberek, összességében nagy volt a széthúzás, és jelentéktelennek éreztem magam. A munkakörnyezet szép volt, és a munka is igényes volt. Továbbá 2 év után már juniornak számít az ember, így már kérhet több fizetést, mint pályakezdőként. Elkezdtem keresgélni, és bár frontendből nem sikerült sitebuilderré válnom, és jelenleg nem kapok több pénzt (próbaidő alatt legalábbis), és a (program)kód sem olyan szép és szabályozott - a hangulat, a társaság sokkal jobb, sokkal fontosabbnak érzem magam, és otthonról dolgozhatok kényelmesen. :) És bár kapkodás van, projektzárás, azért élvezem - egyelőre... :D

Dorka írta...

Reméljük, ez így marad, sőt, még fokozódik! ;)
Igen, az is fontos, hogy mennyire ismernek el, mennyire érzed, hogy számít, amit csinálsz és nem csak egy porszem van a gépezetben. És otthoni munka! Klassz :)