2014. szeptember 8., hétfő

Hajrá hétfő #47

Még egy kép a dobogókői nyaralásról - a Kedves fotózta

Sziasztok!

Most már nekem is elindult az egyetem, de kicsit könnyebben, mint tavaly. Nem vártam semmilyen figyelmeztető e-mailre vagy Neptun-üzenetre, hogy mikor lesz a tárgyfelvétel és hogyan, intéztem magam. Csodák-csodájára minden tárgyra bekerültem, amire jelentkeztem, úgyhogy indul majd a szórás. Szeretem ezt, amikor nem a maradékból válogatok és próbálom összeszenvedni az órarendemet :)
A múlt hetem amúgy elég jó volt. Hazajöttünk a - pihentető, de esős - nyaralásunkból, pénteken pedig megnéztük A nyolcadik utas: a Halál c. filmet a Corvinban, rendezői változatban. Hú, hát egy élmény volt ekkorában látni! :) Klassz programokat szerveznek amúgy a Corvinban mostanában, érdemes körbe nézni. Lesz az Amerikai Szépség is. Készültem az első sulis hétre: füzetek, neszesszer, szervező mappa, órarend, tervek szövögetése. Az első héten lesz már Kortárs közgyűlés is, és mivel sajtó csoport koordinátor leszek, így készülök erre az alkalomra - hátha sikerül néhány tagot becsábítani a munkába :D Meg Sport7 is lesz, szemezek néhány küzdő sporttal, hogy végre rászánom magam és kipróbálom őket - ha már ingyen van és közel van. Lesz Őszköszöntő Vintage Vásár is és megyek majd egyik barátnőm házavató bulijára is. Szóval nem rossz iskolakezdés lesz :)
Igyekszem ezeken a napokon reggelente 10 perceket tornázni, mert kipróbáltam mostanában és nagyon jól esik, kellemes napindító, remélem, suliidőben is meg tud maradni.


Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: