2014. szeptember 22., hétfő

Hajrá hétfő #49

A Kedves hétfői reggelije - kis utószülinapi kedvesség :)

Halihó!

Ismét egy sűrű hét. Most volt térdnadrág meg szoknya is, mert egész szép időnk volt :) Bár érzem, hogy árnyékban süt alulról a hideg, úgyhogy vastagabb talpú cipőt veszek inkább. Kezdek visszarázódni a sulis napirendbe, bár felkelni még mindig nagyon nehéz - már nem süt be a nap reggel az ablakon, hiába van felhúzva a redőny :( De a főzésbe is sikerült nagyjából visszaszoknom, bár lazábban veszem, mint előző félévben. Úszni még nem voltam, csak szabadulni - de az klassz volt - és ma is sajnos referátum-megbeszélés lesz :( Na de a jövő héten már nem engedek belőle! Akkor barátnőm is délelőttös lesz a bölcsiben, tudunk együtt menni :) A francia órát sajnos megint lemondta az ismerős, de legalább napoztam és olvastam (szakirodalmat) a Rózsák terén :) Még a lábam is kivettem a cipőből.
A hét egyik fénypontja volt, kellemes kis meglepetés, hogy összefutottam egy rég látott barátnővel. De hogy! Egyik reggel Csarnokba mentem, meg otthon tettem-vettem, így nem maradt már időm gyalog menni suliba, biciklire kellett szálljak. De milyen jó, hogy így alakult! Biciklivel mentem, pirosat kaptam a Kálvinnál, ahol van egy kis sziget az úton, ott szoktak gyalogosok ácsorogni, és épp a gyalogosoknak is piros volt. Azon a kis szigeten ácsorgott az én barátnőm, aki mellé begurultam biciklivel és egy pirosnyi időn át beszélgettünk és gyorsan lebeszéltük, hogy két hét múlva találkozzunk :) (mivel ez a hetem már fullos) Sütött is a nap, igazán jó kedvem lett.

A Kedves szülinapját is megünnepeltük (a blogon egy szeptemberi, kedves szerelmes verssel emlékeztem meg a dologról). Végre egy szülinap, amire időben elkezdtem készülni :) Bár tortasütésre csak csütörtökön volt időm, így reménykedtem, hogy szombatra nem lesz nagyon száraz (nem lett), inkább csak összeérik (azért a biztonság kedvéért bőségesen megkentem krémmel). Meg hát ott volt az is, hogy akkor a hűtőbe ne nézzen be, de ne hívjam fel a figyelmét arra, hogy ne nézzen be... Volt tervben, hogy átviszem anyósomékhoz, de végül nem jött össze. Aznap, mikor a tortát sütöttem, úgy volt, hogy a Kedves későn jön. Erre nem felhív 4 óra előtt, hogy ő hazaindul lassan? Hát gondoltam, akkor megesszük aznap a tortát... úgyis lesz másik, hoznak majd. Legalább tuti nem szárad ki. Azért csináltam tovább, és végül még egy órát elvolt a munkahelyén, addig el is készült a torta és még együtt haza is tudtunk sétálni :) Utána pedig igyekeztem kiszolgálni, hogy ne kelljen a hűtőbe néznie :D És alulra tettem (egy lábassal volt lefedve), a felette lévő polcot pedig megpakoltam, hogy takarja valamelyest. És nem vette észre!
A születésnapján pedig minden csodásan alakult. Szép időnk volt, és összejött minden. Hármasban mentünk szabadulni Hasfelmetsző Jack rejtekhelyéről - sajnos nem jött össze, és meghaltunk, de előtte még egy szegény nőt is "megöltünk" (6 perccel hamarabb halt meg, mint amúgy halt volna). Szóval a túlvilágról gépelek Nektek, mert ilyen fontos a Hajrá hétfő! ;) De a Kedvesnek nagyon tetszett, és ez a lényeg. Megyünk majd vissza, talán már négyesben :) Hátha akkor sikerül. Utána séta haza, én felküldtem a fiúkat és bevásároltam még pár dolgot - pezsgőt, egy belga sört (bár sajnos annyira nem volt jó), kézműves csokit (azzal a bolttal is már úgy szemeztünk), és a Nagyinak diabetikus tortát - ha már itt van a sarkon a Nándori Cukrászda, ami a tavalyi és idei cukormentes torta díjat is elvitte :) Itthon ünneplés anyósomékkal, volt két torta, meg lasagne, meg beszélgetés, minden szép és jó. Este már nem utaztunk le Gödöllőre, hanem itthon maradtunk, a Kedves barátja is itt aludt, ők még ketten játszottak egy sort - én meg a molynyomozóval szívtam... - reggel pedig lementek a fiúk vásárolni, én készítettem bundás kenyeret és teát, megreggeliztünk és indultunk. Mi Gödöllőre, a barátunk pedig haza. Csodaszép időnk volt aznap! Tudtam még napozni és beszélgetni és babázni :) Bátyámat is, Kedvest is felköszöntöttük még egyszer, igazán tökéletes hétvége volt. Este pedig Decathlon és egy csomó-csomó szuper sportcuccal tértünk haza :)
Anyáék hazahoztak, elvittek egy csomó dolgot, ürült a lakás, megvacsoráztunk, X-aktákat néztünk, és így zárult valahogy ez a mi tökéletes hétvégénk :)





A héten lesz referátum és szakdolgozat konzultáció (előbbiből kettő is), Kortárs csoportos szupervízió és tájékoztató előadás is a potenciális Kortársaknak, meg cikkírás, minden szép és jó.


Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: