2013. szeptember 5., csütörtök

Ősztervezés - Avagy mitől ősz az ősz (nekem) és mik az idei ősz különlegességei


 Ahogy azt a nyárral is megtettem, kicsit megtervezem az őszt is, hogy hangulatba jöjjek és hogy sorra vegyem, mit lenne kár kihagyni. Sajnálom picit a nyarat, de örülök az ősznek is, sok szépet tartogat.

Mitől ősz az ősz?

- könnyű kendők, vászoncipő, halásznadrág, háromnegyedes felsők, kiskabátok, harisnyák, topánkák
- kiengedett haj
- ékszerek (végre nem melegítenek, zavarnak, de még a nagy téli ruci sem takarja el őket)
- biciklizés, kirándulás, nagy séták, meg mindenféle mozgás (végre nem sülök meg)
- sulikezdés, tanulás, rendszeresség
- füzetek, tollak
- sütőtök, sütőtök krémleves (végre tényleg csinálok!)
- ismételt ruhaszortírozás (mit nem vettem fel egyszer sem a nyáron a nyári ruhák közül?)
- szőlő, must, bor
- szeder
- teázás
- szép színes levelek
- őszi napsütés
- gesztenye
- gombászás
- körte

Ami még idén ősszel vár rám:
- új egyetem, új társaság, sok-sok (remélhetőleg) izgalmas kurzus! Egyre közelebb a hőn áhított végzettség! :)
- Kedves szülinapja, bátyó szülinapja, nővér szülinapja
- egy hetes meg egy hónapos házasság ^^
- kutatás újraindítása (nyáron sehogy sem tudtam ezzel foglalkozni, pihennem kellett)
- pár visszajelzés küldése, amivel nagyon el vagyok maradva
- óratartás, ha összejön, arra még készülni
- evezni - nyáron kimaradt, de most az egyetem révén van lehetőség jó áron evezni :) (és a Kedves is jöhet!)
- biciklivel járni az egyetemre (izmosodjunk!), nem is veszek bérletet, hogy a kísértés se legyen meg a lustulásra
- Bradburysödni még egy darabig, de valamelyest valószínűleg fogom folytatni, jó dolog :)
- blogot tovább újítgatni (címkeszortírozás, tematizálás, új rovatok, rendszeresebben írni, előre ütemezni, stb.)
- és persze nővéremék esküvője :))

(A kép saját, egy 2008-as szőlőszem otthonról.)

Nektek mitől ősz az ősz?
Milyen extra dolgok várhatóak erre az őszre?

Nincsenek megjegyzések: