2013. szeptember 30., hétfő

Hajrá hétfő #2

Inspiráló tök egy őszi diétához
  Szép hétfőt Mindenkinek!

  Letelt az első hét, és egész jól ment ez a cukormentesség. Azt hiszem, ez a könnyebb diéták közé tartozik, ha emellett nincs nagyon más megkötés. Be kell valljam, az alkohollal azért kivételt tettem, azt ittam valamennyit a héten, de csak mértékkel (és kizárólag gyógyászati céllal!). Végül is, az nem volt a kikötésemben... de igaz, az is egyfajta cukor. Amúgy nem is betegedtem le! ;)

  Szerencsére a nővérem sem eszik cukrot, így amikor szombaton az ő szülinapját ünnepeltük, cukormentes torta volt, amiből nyugodtan falatozhattam. Leendő anyósa azonban készített cukros süteményt is, ami nagyon guszta volt, de végül is sikerült ellenállnom. Gyorsan ettem krumplisalátát, paradicsomot, meg egy kis sütőtököt. Ha nem vagyok éhes, kevésbé vágyom az édességekre. És két szelet nem cukros tortát ettem (durva voltam).
  A másik kísértés a palacsintával van, visszatérően. A tésztájába nem teszünk már egy ideje cukrot, viszont a Nutella azért csábító. Helyette sokféle töltelék képzelhető el, nekem a reszelt alma vált be, fahéjjal és mézzel. Mmmm. De a Kedves készített, külön nekem, finom sárgadinnyés-tejes szószt is. A pontos folyamatot nem láttam, nem nézhettem (mert hát meglepetés), de volt benne sárgadinnye leturmixolva, tej, méz és keményítő, hogy sűrűbb legyen. Isteni finom lett! És csak az enyém volt :) Magában is finom, langyosan, kanalazva.

  Reggelire sokszor maradt a zabpehely, de ettem mindenféle pirítóst, szendvicset is - zöldséggel, gyümölccsel. Kedvelt fogás volt még a natúr joghurtba mártogatott rudacska is, jól szállítható. Ezt általában tízóraira vagy könnyed ebédként fogyasztottam. Kiegészítve mindenféle gyümölccsel, a héten elsősorban szőlővel és almával. Rágcsának a gyümölcsök mellé mandulát ettem (kaptunk otthonról, csak meg kellett törni  ^^), de egy alkalommal sajtszeleteket is dobozoltam el (szőlővel nagyon szeretem). Ebédre 2x ettem gyrost is. De volt tarhonya csirkepörkölttel (vagy raguval, nem tudom, hogy nevezzem) és nyers káposztával is. Szóval van választék bőven. Ma pizza van ebédre, este csinálunk tökfőzeléket vagy lecsót (bár most szerintem nem ilyen gazdagon).

(Kép innen.)

Ti diétáztok? Milyen diétát követtek? Hogy tartjátok Magatokban a lelket?

1 megjegyzés:

nira shalom írta...

Hello, a nevem Nira. Évekig voltam kapcsolatban Andersonnal, de szakított velem. Mindent megpróbáltam, hogy visszaszerezzem, de hiábavaló volt. Nagyon szerettem volna visszakapni az iránta érzett szerelmem miatt. Mindennel könyörögtem neki, ígértem, de nem volt hajlandó. Elmagyaráztam a problémámat a barátomnak, ő pedig azt javasolta, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy varázslóval, aki segíthet elvarázsolni, hogy visszahozzam. Bár soha nem hittem a varázslatokban, nem volt más választásom, mint kipróbálni. Ezért e-mailt küldtem a varázslónak, aki biztosított, hogy három napon belül minden rendben lesz, és az exem visszajön hozzám. Meglepő módon ez a második napon, 16 óra körül történt. Az exem felhívott, bocsánatot kért mindenért, és azt mondta, hogy szeretne visszakapni, mert nagyon szeret. Nagyon boldog voltam, és visszamentem hozzá. Újra boldogan kezdtünk együtt élni. Megígértem mindenkinek, akit ismerek, akinek kapcsolati problémái vannak, hogy az egyetlen igaz és erőteljes varázslóhoz fordulok, aki segített a problémámon. Ha szüksége van a segítségére, írjon neki e-mailt a babawalewiseman01@gmail.com címre. Különféle varázslatokat kínál, beleértve a szerelmi varázslatokat, az elveszett szerelmi varázslatokat, a válási varázslatokat, a házassági varázslatokat, a kötési varázslatokat, a megtörő varázslatokat, a szeretett személy száműzését a múltból, az előléptetési varázslatokat, az elégedettségi varázslatokat, valamint gyógymódot bármilyen betegségre, amelyben szenved. Forduljon hozzá, hogy tartós megoldást találjon bármilyen problémájára. via babawalewiseman01@gmail.com WhatsApp +2348136951551 Viber +2348136951551