2013. július 10., szerda

Blogger Irományok Projekt

A Moly-on keresztül lettem részese az úgynevezett Blogger Irományok Projektnek, ahol több blogger összefogott, és egy közös blogot kezdett el írni. A következő írót és címet mindig az előző író találja ki.
  Én Vikitől kaptam a szót és Miért mindig pont én? címmel írtam egy kis bejegyzést (egy kis mindennapi pszichológia egy viselkedéselemző tollából ^^).
  Ha érdekel a projekt, akkor jelentkezz  a ka.waii@citromail.hu címen, illetve keresd Sonny - t a molyon.

SZERK. (2014. 08. 15.): Átvettem a projekt menedzselését, úgyhogy ha érdekel, akkor jelentkezz nálam a pillepillango@gmail.com címen!

2 megjegyzés:

Inima de tiganca írta...

Imádtam ezt a bejegyzést. Meg az aktualitását. Újra lendületbe teszem magam és olvaslak. :)
Jó alkalom és bejegyzés az újrázásra. :)

Zümmpuszi! :)

Dorka írta...

Örülök neki, köszönöm :) És kitartást, meg sikert a lendülethez!