2010. szeptember 28., kedd

Első dolgok

Az ember életében ha valami először történik, azt általában megjegyzi. Vannak neves első dolgok. Első nap a suliban, első könyvélmény, első csók, első szeretkezés, stb. stb. Kinek mi a fontos.
Na hát nekem az utóbbi egy hétben több első dolog is adódott.
Képzeljétek, múlt héten szerdán először főztem a koliban paradicsom levest. Totál egyedül, villanytűzhelyen. Se anyai jó tanács, se normális melegedési/főzési idő. De sikerült! Az egyetlen probléma az volt, hogy kb. 5-6 Dorka-adagnyi lett, így aznap is 2x ettem belőle, meg másnap is.. És így is maradt egy kicsi, amit ki kellett önteni, mert mentem haza. És annyira nem lett jó, hogy felajánljam a szobatársaknak :P
Tegnap pedig életemben először mostam! (és teregettem, azt nem először) Kis segítséggel, mert féltem az ismeretlen és félelmetes mosógéptől. De itt is sikert arattam, ma szedtem be a ruhákat!
Most pedig életemben először megyek piláteszre. Úgyhogy pááá!

4 megjegyzés:

Panda írta...

Kicsit megkönnyebbültem, hogy nem én vagyok az egyetlen aki fél az ismeretlen mosógépektől:)

Peti írta...

hát én teljesen és abszolút büszke vagyok Rád :)

amúgy nincs olyan rossz étel amit Te megennél és ne lehetne koleszosokkal megosztani... :)

T'mi? írta...

:)
(úgyis tudsz mindent.)

ui: maholnap első francia szódolgozat, félek. :) (tényleg)

Dorka írta...

Panda: Nem vagy egyedül! Ahogy a régi nem tudom milyen reklám is mondja..

Peti: Köszönöm, jól esik :) De azért tudod, én még maximalista vagyok ilyen szinten, nem akarok rossz benyomást kelteni :P

Timi: Én drukkolok Neked!! Hajrá-hajrá!