2010. szeptember 13., hétfő

Aerobic

Az egyetem.. Az egyetem első hete után kicsit leamortizálva, összekuszálódva estem haza csütörtök este. Hétvégén kis lélekrendberakás, napló írás (hagyományos, mert olyan is kell), család, szerelem, barátok, minden. Jól esett.
Az egyetem második hete pedig ma kezdődött. Hát még ma sem nagyon tanultunk semmit, az infót pl. végig játszottam, de azért már elindult valami.. Már végigtartották az órákat. Viszont rengeteget ültem. 3xmásfél óra, plusz az ebéd.. De ma, ma elmentem aerobicozni. A szembeszomszéd lehívott. Hát nagyon kétségbe lehettem esve, tényleg mozgáshiányos voltam, hát rábólintottam. És milyen jól tettem. Feltöltött jókedvvel :) Meg egy adag izomlázzal. Holnap biztos kijön. De már ma is fáj a derekam környéke :P Holnap este pedig úszás! Beindult az élet.

2 megjegyzés:

az, aki írta...

Iskolában játszani? Hát ezérsz jársz Te oda? (Hacsak nem játékóra van. :)

Mozgás: bicajod Veled van Szegeden?

Dorka írta...

Hát az spss-t telepítettük, ami nekem már fent volt, úgyhogy nem volt dolgom egész órán. A bicaj lent van, de eddig össze volt zárva egy másik bicajjal, egy lánc volt csak, így nem tudtam használni az enyémet, de ma már ez is megoldódott, úgyhogy holnap már kerekezek a suliba :)