2016. április 22., péntek

In medias res

Az anyaság hatékonnyá tesz.
Reggeli készülődés, 15 perc szabadidő, amíg a férjem vigyáz a lányunkra. Ezalatt:
Epilálom mindkét lábszáram, bekenem krémmel, megfésülködöm, megnézem a hőmérőt, felöltözöm, és még arra is van időm, hogy meggondoljam magam, és ruhát váltsak. Sőt, ha jól néztem, még 2 percem maradt is, amit a lányunk öltöztetésével tölthettem. Lenyűgöző.


Megjegyzés: Eltűntem, mert az új évben úgy döntöttem, nem kötelezem magam blogírásra, mert kiüresedtek a hétfői és keddi bejegyzések. Ebből pedig az lett, hogy végül nem született bejegyzés, mert mindig volt mit csinálni helyette. Illetve mire eljutottam volna a bejegyzés megírásáig, addigra elszállt a hangulat. Az alvással is gondok voltak-vannak. Ezentúl azt hiszem, inkább rövidebb bejegyzések lesznek, lényegre törőek. Most sem igyekszem felgöngyölíteni az elmúlt hónapokat, csak írom, ami ma volt. Hát üdv újra itt :)

7 megjegyzés:

szaboreni írta...

Vártam, hogy visszatérj! :)

Macska írta...

Üdv :) (jövőre csatlakozom az anyaklubba ;) )

Dorka írta...

szaboreni: De aranyos vagy, köszönöm! :) Ti hogy vagytok?

Macska: Nem mondod?! De jó! Várlak szeretettel a klubba! ;)

Macska írta...

Köszi! Egyelőre még csak terv... :) De először a terv, aztán a megvalósítás. :D

szaboreni írta...

Köszi, mi jól vagyunk, békés, nyugodt periódusunk van a 9,5 hónapos Johannával :)Van már 4 fog, sok mászás, álldogálás, pakolás, integetés, nevetés :)

Dorka írta...

szaboreni: Örülök neki :) És milyen szép neve van! Ezek nálunk is mennek amúgy! Meg már a lépegetés is kapaszkodva :)

Dorka írta...

Macska: Úgy bizony! :D