2013. december 9., hétfő

Hajrá hétfő #12


Szép hétfőt Mindenkinek!

  Kicsit szemerkélős a mai nap, nagyon élveztem, hogy kapucnis a dzsekim, és ha úgy gondoltam, felcsaptam a kapucnit, ha úgy gondoltam, levettem, és nem kellett esernyővel bajlódjak.
  Most már rendszeressé vált, hogy nem tartom szigorúan a diétát, szerintem télen elég nehéz is (persze nem lehetetlen), meg hát vége lett az eredeti vállalásnak is... A múlt hétről maradt kenyeret és palacsintát is el kellett pusztítanom. De azért a fél étkezések diétához hűek voltak, nem rossz arány :) Még szombatra is sikerült nagyjából ehhez illeszkedő ebédet készítsek, amikor átjött a Kedves édesapja és nagymamája. Volt sóskaleves és babfőzelék (Száraz babból! Le a mumusokkal!), meg csokis csodapuffancs, csak nem lett puffancs, mert kifelejtettem belőle a szódabikarbónát... :D Amúgy finom lett így is, bár kicsit módosítottam a recepten. Na majd legközelebb, amikor tökéletes lesz (természetesen), akkor feltöltöm ezt is a blogba :)
  A hétre még nincs nagy terv, egyelőre a mai nap van előttem. A Kedves a babból vitt, én készítettem itthon borsófőzeléket tükörtojással, ettem két mandarint meg egy kocka ét csokit.
  Itt a mandarinos-narancsos-kiwis időszak, meg a mézes-citromos teás is :) Kicsit betegeskedünk, úgyhogy még pezsgőtablettát is vettünk. Egyszerűen tökéletes volt, amikor vasárnap a szürke időben teát szürcsölve, a szék-fotelben ücsörögve, lábamat a kanapára feltéve (és begyűrve a takaró alá) A kék kastélyt olvastam (és egyes részeknél romantikusan néztem az én Drága Férjemre). Aztán két filmet is néztünk projektoron, ezekből a Red 2-t mindenkinek ajánlom! :)

(Kép innen.)


Hajrá Mindenkinek a hétfőhöz és a héthez!

Nincsenek megjegyzések: