2013. február 12., kedd

Vizsgaidőszak utáni regeneráció - nyolcadik, befejező rész

Volt az utolsó szabad hetemen minden szép és jó:

- névnapozás, duplán, sok-sok finomsággal, családdal, és megkaptam a hőn áhított Álmaink barlangvilága c. könyvet is (és teljesen olyan érzésem van, mintha mindezt már írtam volna, remélem, csak e-mailben), úgyhogy nagyon boldog voltam
A névnapi tortám, túrós gyümölcsös,
hogy úgy érezzem, nem is hizlal
- a második névnapomra (a Kedves családjával) két szép és nagyon izgalmas növényt kaptam (Tillandsia és Szarvasagancs páfrány), remélem, hogy sikerül őket életben tartanom és szép nagyra nevelnem. Beültünk arra a helyre a Tompa és a Páva sarkán, amiről már írtam, a többieknek is tetszett.
- pénteken viszont egy rossz dolog is történt, a csizmám, amit még 9.ben (azaz 2005 novemberében) vettem, tönkrement. Végleg. Pedig azóta bírta... a cipzárjait ki kellett cserélni, kicsit kopottas volt, de bírta! A legmenőbb motoroscsizma volt a világon! De pénteken, amikor a tavasz első leheletét megérezte, megadta magát, kilyukadt a talpa. Nagyon fog hiányozni.

- hétvégén főzőcske (kis feszültséggel, kapkodással), amikor is elkészítettem életem első pörköltjét, hozzá nokedlit, a paradicsom leves lemaradt, de készült kefíres süti vaníliás, mazsolás öntettel, nyamii
- és vettünk kókuszt, és én ihattam meg az összes kókusztejet (nyami), aztán gyümölcslevet is ittunk belőle, aztán kivájtuk a belét és abból csemegéztünk (főleg én, nagyon finom!), de sajnos nem ettem elég gyorsan, 2 napon belül megromlott :( Nem igazán értek mondjuk a kókusz tárolásához.
- utána elvittük a Kedves apai nagymamáját színházba, a József és a színes szélesvásznú álomkabátot néztük meg a Madáchban. Én választottam, kicsit aggódtam, milyen lesz, de a nagyi teljesen meghatódott, úgy örült ennek és tetszett neki nagyon a darab, úgyhogy minden pénzt megért. Egyúttal felmértük a Madách színházat is, hogy hol érheti még meg jegyet váltani (esetleg olcsóbban), úgyhogy talán gyakrabban fogunk járni. A Kedvesnek is tetszett, kiderült (számára is), hogy szereti a musicaleket, és szívesen nézne még mást is, úgyhogy tudunk majd közösen színházba járni, jippí! A darab egyébként a bibliai József történetét dolgozza fel - elég modern formában, de ha elengedjük magunkat és nem várunk korhű előadást, akkor nagyon is élvezhető, családoknak is ideális program, sok gyerek volt azon az előadáson is. Amikor valami nagyon hajmeresztő történt, mindig beleéltem magam a táncosok helyzetébe - végül is, ilyen zenére, ilyen mozgással, én is jól érezném magam, ez egy jó buli! Úgyhogy azonnal túltettem magam azon, hogy egy kicsit fura. Ha azt a koreográfiát eltáncolnám naponta... azt hiszem, nem lennének gondjaim a combommal, vagy a fenekemmel.
- vasárnap gyönyörűen hullott a hó, sétálni mentünk a Duna partra, és moziba, megnézni az Erőnek erejével c. új Schwarzenegger filmet, ami sajnos tényleg olyan rossz, mint ahogy a kritikusok mondják. Klisé klisé hátán és nem túl jó vágások. :(
- viszont utána építettünk egy hóembert a Duna parton, amit azonnal le is pisilt két kutya, és kisgyerek jött oda az apukájával megnézni, mondták, hogy majd másnap hoznak neki egy rossz lábost fejfedőnek meg egy seprűt a kezébe (hm, keze nem is volt), de később a Kedves látta, hogy egy másik kisgyerek már épp rajta ugrál, nem volt túl hosszú életű szegény :( Legalább még lefényképeztem.
- ezután még felugrottunk a Ferenc térre, aztán bevásároltunk, főzőcskéztünk, vacsoráztunk és NCIS-t néztünk
Béna telefonos kép
az egyébként gyönyörű hóemberünkről
- hétfő lett volna elvileg az utolsó szabad napom, mert olyan az idei órarendem, hogy nincs aznap órám, nem történt egyébként semmi különös, de megkaptam a mai napot is szabadnapnak, mert a mai órám betegség miatt elmaradt
- holnaptól viszont belevetem magam az iskolai teendőkbe! Szakdolgozat, felvételi, önéletrajz, motivációs levél, diploma, vizsgák, mindenféle finomság. Hajrá!

Nincsenek megjegyzések: