2011. február 25., péntek

Keresés...

... Indul! Keresem azt a munkát, ami illene hozzám, amiben tudnám kamatoztatni a kreativitásomat. Eddig leginkább ajándékkészítésben, apró üzenetek, könyvek, képek és egyebek gyártásában éltem ki eme tulajdonságomat, illetve festegettem is. Jó lenne valamilyen olyan foglalkozás, amiben a szellemit és a fizikait össze tudnám kapcsolni. Kézzelfogható, de mégsem monoton és unalmas munka. Célt keresek, hogy mivel foglalkozzam. A pszichológia nem biztos, hogy nekem való. Lehet, hogy bőven elég nekem belőle annyi, amennyit az élet rám ragaszt, amennyit a személyes problémáim miatt foglalkozom vele. Szóval várom a tippeket: mivé váljon (a már nem is olyan pici) Dorka?

6 megjegyzés:

az, aki írta...

Rajzolgathatna, festegethetne, fényképezhetne és árulhatná pl. képeslapként a műveit. Vagy írhatna mesekönyvet, amit illusztrálhatna saját maga. Vagy tervezhetne vicces hűtőmágneseket, melyeket a saját webshopján keresztül lehetne megrendelni. Vagy lehetne pincérlány a Quartier Latin-ben, vagy valahol egy Provence-i, normandiai, Bretagne-i, stb. fogadóban. Megcsinálhatná a parizsimagyarok.hu-t (a londoni mintájára). Nyithatna napközit Franciaországban élő magyar lurkóknak. Vagy lehetne kávéház tesztelő Magyarországon, végig látogatva mindenféle helyeket mindenféle városokban. Vagy lehetne egyszerűen felnőtt nő, határozott, aki tudja mit akar. :)

Dorka írta...

Hú, ezek tök jók! Köszönöm a sok tippet! :) Persze, a legjobb az utóbbi lenne.. Azt hiszem, el kezdem szép lassan kipróbálgatni magam. (bár a komolyabb dolgokat inkább akkor, ha már Pesten lesz a "székhelyem"). Szép napot! :)

[Paradox H] írta...

Kevésbé kézzelfogható, de esetleg webdesign?

Dorka írta...

Gondoltam rá, de az inkább nővéremhez illene (imma), neki úgymond fejlettebb a szépérzéke. Nem azt mondom, hogy nekem nincs.. csak valahogy másképp. Plakátot pl. imádok készíteni :) De az más. De köszi az ötletet :)

Timdér írta...

A nagy kérdés, ami itt is lebeg mint láthatatlan kérdőjel, fel és le....

Ahogy olvastam, az jutott eszembe, hogy rajzold meg a hallgatottakat, és készíts tanácsoló rajzokat. :)
Az olyan dorkás lenne. De pályaorientációs tanáccsal szolgálni nem tudok.
Vaaaagy légy személyi pszichohallgatóság, nálam beváltál! ;) Egy teázással meg is fizetnélek, háhá.
Hiány van ám! :)

Dorka írta...

Most perpill az anatómia tanulásában kell kiélni a kreativitásomat.. blöh. A teát még egyeztetjük! ;) Én hallgatok, Csabi vidít, minden szupi lesz.