2010. január 2., szombat

Botok Lovagja

Az első néhány sorban is kis bevezetésként annyit, hogy a szilveszterem istenien sikerült, köszönet érte a táncoslábú barátnőimnek! :) Hat körül aludtunk be, fél kilenc felé keltünk, a lányok hazamentek, én még picit beszélgettem anyáékkal, aztán visszafeküdtem aludni, és délután fél négy felé keltem fel. Este megünnepeltük nővérem névnapját, majd az isteni csokitorta után koccintottunk a családdal, mindenkinek boldog új évet kívánva (így legalább nem maradt ki a pezsgő a szilveszteremből, mivel a lányokkal egy-egy sex on the beach-csel koccintottunk :P), végül pedig mindenki húzott egy tarot lapot erre az évre. Nagyon drukkoltam magamnak, hogy valami szépet húzzak. Tudom, mindegyik szép, de én valami egyértelműen szépet szerettem volna. Sikerült! (Köszönöm mindenkinek, aki szintén drukkolt érte! ^^)

Botok Lovagja (Knight of Wands)


Kulcsszavak: A Tűz-elem Tűz aspektusa; izzó energia, dinamikus haladás, belátás, változások.

A Botok Lovagja a gyarapodás és a belső fejlődés mesterfokát testesíti meg. Bal kezében lobogó fáklyát tart (lásd: Botok Ásza), mellyel minden útjába kerülő negatívumot feléget. Vállalta a fejlődését gátló minden akadály és korlát elhárítását.
Lángköpenyt visel, a ló az egyszarvú szarvát, a harmadik szem szimbólumát hordozza. Saját belső víziói erejével tör a külvilágban határozott cselekvésre. A fokozott érzékelésből merített energia felszabadul és feltartóztathatatlanul kifejezésre jut. A nehéz helyzetek is pozitív fordulatot vesznek.
A lovag páncélja hüllőbőrből készült, ez a változásra és a megújulásra utal. Miként a hüllők időről-időre levedlik szorossá vált bőrüket, most magunk mögött hagyhatjuk a régit, a korlátozót, és megkockáztathatjuk a nagy ugrást előre.

Útmutatás: Légy éber és nyitott a tudatod dinamikus változását ösztönző emberek vagy helyzetek felé. Légy hálás a lét ezen ajándékaiért, fogadd el azokat, de ne ragaszkodj hozzájuk.

Kérdés: Lehetővé teszi mostani élethelyzeted energiád tökéletes kibontakoztatását? Ha nem, mit kellene elhárítanod az útból?

Javaslat: Keress kihívást jelentő helyzeteket és alkalmakat. Vesd be teljes energiádat.

Megerősítés: Minden kihívás gyarapodásomat szolgálja. Minden vihar megerősíti gyökereimet.

Azt hiszem, ennél szebbet nem is kívánhattam volna. Fantasztikus évem lesz! Eseménydús, energikus. Aki pedig az utamba áll, azt felégetem :D És végre magam mögött hagyom a múltat. Komolyan mondom, tökéletes kártya :) Ráadásul dupla tűz, mint én (nyilas csillagjegy, oroszlán aszcendens). Most pedig megyek, és nagy energiával belevetem magam a szobarendberakásba és a tanulásba :P
Ui.: Ma pedig rizsnapot tartok, hogy kicsit kitisztítsam a szervezetem. Mégis csak jobb így kezdeni az új évet.

5 megjegyzés:

Inima de tiganca írta...

Aki pedig az utamba áll, azt felégetem ...én kísérlek, jó?:D
Tényleg szép kártya. :) Dorkártya. :P

Dorka írta...

Ezek a szójátékok.. Dorkabala, Dorkártya.. :D Kísérhetsz, megengedem! Kapsz egy mini-fáklyát is, ha szeretnéd! :D

Inima de tiganca írta...

Nem tetszenek? :D
Nanáhogy! :D

Dorka írta...

De-de, imádom őket! :D puszi Neked, Drága Kísérőm! :D

Inima de tiganca írta...

és hol a fáklya?:D
*visszapuszizik* x)