2017. szeptember 12., kedd

Kihívás #5

A múlt heti kihívás nyomán ugyan nem született plusz blogbejegyzés, de előkészítettem párat, főleg recepteket, szóval majd jönnek azok is. Aztán a Moly-on írtam egy rakat karcot a Hulladékmentes zónába, mert mostanában ezzel (is) foglalkozom. Erről is szeretnék majd blogbejegyzést írni... Babanaplóba nem sikerült írni, de válaszoltam pár e-mailre. Szóval azért haladtam a múlt heti kihívással!

Az eheti nyertes pedig:

Gyűjts össze 5 dolgot, amit szeretsz Magadban!

És ha már itt tartunk, akkor gyorsan le is tudom ezt a kihívást. Lássuk csak. Legyen úgy, hogy 2 külső/testi, 2 belső, lelki/szellemi legyen, és egy plusz, ami eszembe jut. Hogy ne menjen el nagyon se egyik, se másik irányba.


  • Szeretem magamban, hogy (idővel) minden helyzetnek meg tudom találni a pozitív oldalát, és képes vagyok benne jól érezni magam. Egyfajta "képesség a boldogságra" ez. Sajnos azt látom, hogy nem mindenki rendelkezik ezzel alapból... (a miértek boncolgatásába már nem mennék bele)
  • Szeretem magamban, hogy gondoskodó vagyok (és szeretek gondoskodni - egy bizonyos szintig).
  • Szeretem, hogy a testem, a hormonháztartásom klasszul működik, szinte óramű pontossággal. Hálás vagyok neki, hogy általában napra pontosan meg tudom mondani, mikor fog megjönni (nyaralás tervezésénél elég jól jön), hálás vagyok, hogy a teherbeesések sem ütköztek hormonális akadályokba (és tényleg azokon a napokon történtek, amikor "kellett"). Hogy a fogamzásgátló tabletták sem borították fel. Hogy a szoptatás is rendben megy.
  • Szeretem a testemben, hogy mindenre képes, amit csak szeretnék. Képes kihordani egy babát, majd képes regenerálódni. Képes vagyok cipekedni, evezni, túrázni, biciklizni, mindenhez hozzáerősödni.
  • Szeretem magamban, hogy mindig új lendületet tudok venni és kitartok a céljaim mellett (ha azok valóban fontosak).

És Nektek mi az az 5 (vagy több) dolog, amit szerettek Magatokban?

Nincsenek megjegyzések: