2017. július 22., szombat

Veresi tóstrand

Forrás
Egyik barátnőm rámírt, hogy a héten már nyári szünet van (bölcsiben dolgozik), szívesen átjönne, vagy akár el is mehetnénk valamerre, játszótérre vagy strandra. Nagy autóval jön, amibe befér a gyerekülés, babakocsi is. El sem mondhatom, milyen hálás voltam neki már pusztán a levélért is, a gondolatért is. Mivel a hétre strandidőt mondtak, így a strandban maradtunk - félretettem abbéli aggályomat, hogy egyelőre úgy nézek ki, mint aki a harmadik babát várja, illetve hogy Balázst valahogy meg kell majd szoptatnom.
A veresi tóstrandra esett a választásunk. Már tavaly is teszteltük, és bevált. Közel van, olcsó, természetes víz, tiszta, homokos part, viszonylag lassan mélyül és sok fa van a parton (árnyék!).
Tavaly is klassz volt, de Rebus idén érett meg rá igazán. Bár a víz picit hűvös volt, de meg lehetett szokni, és Rebus kedvét sem vette el a fürdéstől. Fürdött a barátnőmbe csimpaszkodva, úszógumiba kapaszkodva (és úgy húztuk), lóbáltam és pörgettem a vízben, labdáztunk, homokoztunk, etettünk kacsát, sétáltunk, lángost és fagyit is ettünk. Alig lehetett hazavinni, imádta. (Ja, és a hintákat még ki sem próbáltuk, arra már nem jutott idő.) Délelőtt 9 után valamivel érkeztünk, amikor szinte csak kisgyermekes anyukák voltak, és majdnem 1 óra volt, mire sikerült hazainduljunk. Az autóban persze szépen bealudt. Sajnos felébredt, mikor le akartam itthon rakni, és nem aludt vissza... de így is szuper napunk volt!
Balázst végül 2x etettem meg. Nem spiláztam túl, a parton szoptattam. Nem volt belőle semmi probléma. Neki sajnos nagy volt a nyüzsi, így csak karban tudott aludni, de végül is nem baj. Egyikünknek így is, úgy is ott kellett volna vele lennie, ha le tudom tenni a babakocsiba, akkor is.

Egy negatívuma van a strandnak, hogy a lángosos, más kajáldával együtt, sajnos későn nyit. Tízórait jobb vinni... Fagyi már reggel volt, de lángost (amit tízóraira szerettem volna), csak 3/4 12-kor sikerült szerezzünk (miután már harmadjára mentünk oda...). Ó, illetve még annyi, hogy a homokos part miatt babakocsival elég nehéz közlekedni :)
De ezekkel együtt is nagyon ajánlom kisgyermekes családoknak! A belépés 4 éves korig ingyenes, a felnőtt jegy 450, a parkolás ingyenes. Hétköznap (mi csütörtökön voltunk) délelőtt teljesen barátságos az ott lévő emberek száma. Se nem kihalt, se nem túlzsúfolt.

Nincsenek megjegyzések: