2014. július 1., kedd

Kreatív kedd #38

  Csak gyorsan, képekben. Részletes leírás majd pénteken.

1. Dekorálj! (és előtte rakj rendet)


Íróasztal végre ismét használható állapotban, új képekkel
Extra kis hangulati elem, csigaragasztó a Kedvestől
A konyhaasztal is használható és szép pipacsot is kapott :)
Plusz elem: kínai macska a polcra feltűzve
Tárt kapus madárka, épp háttal

2. Szervezd újra a fürdőszobapolcodat! - Hordozható fürdőszobapolccal


Előtte
Azt hittem, hogy utána, de igazából csak közben
Maga a nem szép, de praktikus, és már 2 polcos tárolóegység
És utána. Azért valamivel rendezettebb :)
Fülbevalórendezés
Nyaklánc- és medálrendezés
Karkötőrendezés

Pénteki frissítés, a dolgok részletes leírása.

  A kedd már épp a júliushoz tartozik, így nem a rendrakásé, hanem a takarításé kellett volna, hogy legyen, de júniusban a munka miatt sajnos nem nagyon haladtam a rendrakással, így még gyorsan egy szuszra letudtam a nagyobb projekteket. Jövő héttől jöhet a takarítás. Meg azért ezekhez is kellett takarítani - főleg port törölni.
  A két nagy képet a Kedvestől kaptam, és már rágta is a fülem, hogy miért nem rakom ki őket. Hát most kiraktam, de megadtam a módját és előtte rendet raktam a kiválasztott helyszíneken.

  A fürdőszobapolcomat már régóta terveztem kicsit rendszerezni, mert bár van egy adag ékszerem, mégsem nagyon használom őket. Nehéz is, ha percekig kell turkálnom a rendetlenségben, így sokszor inkább hagytam a fenébe az egész ékszerprojektet.
  Kedden nekiálltam mindenféle tárolóalkalmatosságot gyártani. Először is mindent odavittem a frissen rendbe rakott íróasztalomhoz, aztán odahordtam a szóba jöhető dobozokat is és nekiálltam válogatni.
  Tudni kell rólam, hogy nem vagyok egy túl precíz ember, ilyenekben legalábbis nem. Ezeket a kis tárolókat is úgy gyártottam, hogy "Hm, ebben a bon-bonos dobozban tök jól mutatnának a fülbevalóim." és beleraktam és tetszett és úgy maradt. Aztán "Hm, ez a doboz pont belepasszol a másik dobozba." és akkor ezzel is kezdtem valamit. Nem méricskéltem, nem tervezgettem előtte.

  Először a fülbevalótartó készült el. Ehhez egy egyszerű bon-bonos dobozra volt szükségem, abba igyekeztem szín szerint belepakolni a fülbevalóimat. A nagyobbak egyedül kaptak egy egész bon-bon helyet.

  A bon-bonos doboz tetejéből lett a karkötőtartó. Ebbe elég jól belepasszoltak a teásdobozok fedelei (bár a nyakláncos dobozba még jobban, de az kicsi lett volna a karkötőknek). Volt belőle kettő ugyanolyan fazonú, egy narancssárga és egy kék. A narancsba mentek a melegebb színű karkötők, a kékbe a hidegebb színűek. Mellé a nagy, merev karkötők, a végére pedig egy másik teásdoboz tetejét vágtam le, oda pedig a földszínű és bőrkarkötők mentek. Az első két dobozt hozzátűztem a bon-bonos dobozhoz tűzőgéppel, a harmadikat viszont ragasztottam, mert nem volt olyan klassz oldala, mint az első kettőnek.

  A nyaklánctartó volt az utolsó. Ehhez használtam fel azt a klassz kemény fekete dobozt, amiben nem tudom, eredetileg mi volt, Gödöllőről került hozzám. Hogy kis elválasztókat készítsek, a lyukasztógép dobozát "szeleteltem fel". Nem lett szép a vágás, tudom. Csak úgy nekiestem ollóval. Egyenként raktam a nyakláncokat, illetve az egyikbe egy fülbevaló is került, klipszes, ami akkor lenne jó nekem, ha ilyen olasz maffiózó család női feje lennék. Talán egyszer farsangon... A medálokat, kitűzőket kis ékszeres dobozokba raktam és azok is mentek a nagy dobozba. Elfogyott a lyukasztós doboz, és amúgy is sajnálom szegény ékszeres dobozaimat, maradt még így is üresen egy pár.

  Aztán a hajas dolgokat rendszereztem. Hajgumik egy műanyag dobozba, csatok egy teás dobozba (a narancssárgába, aminek a teteje a karkötőknél van). A hullámcsatokat kartonra sorakoztattam fel. Sminkcuccok abba a ceruzatartóba, ami amúgy is ott árválkodott az íróasztalomon. Még pár szebb (gyöngyös) nyaklánc kifektetve egy szép dobozban.

  Aztán persze rájöttem, hogy ezek így hiába tök szépe, meg rendezettek, nem férnek el egymás mellett. Valahogy egymás felé kell őket rakjam. Találtam is egy kissé elnyűtt, nemrég leselejtezett kartondobozt, ami épp befért a fürdőszobaszekrénybe. Ebből lett az én kis hordozható fürdőszobapolcom. Levágtam a füleit, meg a tetejéből még egy kicsit, ami már nagyon rongyos volt. Vonalzó és minden nélkül, de meglepően egyenes lett.
  Gondoltam, egy kicsit adok arra is, hogy néz ki. Ezért kapott belülre borítást. Kívülre már nem, mert úgyse nagyon látszik. Hát, nem lett valami szép, talán csak egy hajszállal szebb, mint a csupasz, piszkos karton, de hát na... A polcokat a fülekből készítettem. A rövidet és a hosszút összeragasztottam, hogy legyen egy kis tartása. Pont végigért, még kellett valami, amivel rögzítem. Nekiálltam minifüleket vágni, amiket hozzáragasztottam és tűztem mind a polchoz, mind a nagy polc falához (ezeket már nem volt időm/türelmem beborítani). Aztán rájöttem, hogy a második polchoz szükséges hosszú fület sikerült megnyirbálni a nagy nemgondolkodásban (abból lett a két minifül)... Így készült el az egypolcos verzió. Amivel nem voltam elégedett, még funkcionálisan sem. Aztán találtam még egy adag kartont, abból vágtam egy második polcot. Kicsit hosszabb lett, mint kellett volna, de azért beleszuszakoltam... És tádá, egészen jól elférek :)

  A külcsínen majd később dolgozom, de jól funkcionál, és ez is siker. Hozzá kell tenni, hogy nem volt túl sok időm, nem az egész keddi napom ezzel telt, csak a délutánból 1-2 óra.

  A takarítós júliushoz pedig hozzájárultam pár ezüsttel, amire ráfér a vérfrissítés :)


És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Nincsenek megjegyzések: