2014. június 23., hétfő

Hajrá hétfő #36


  Hát, az a múlt heti harmóniás terv annyira nem jött be... Sikerült ugye előtte hétvégén felfáznom, ami bár pár nap után már nagyjából megszűnt, azért még a hét végéig érződött a hatása. Emellé kaptam egy adag has- és derékfájást (akkor is jó nőnek lenni!), végül csütörtökön a laptopomat is sikerült leteáznom, kinyírva ezzel a billentyűzetet, de ma életre kelt!!! (soha nem örültem ennyire az asdfghjkléáű-nek)
 Csütörtökről péntekre virradóra viszont végre végigaludtam az éjszakát, és reggel kipihenten, has- és derékfájésmentesen, jókedvűen ébredtem. Emellett pedig dolgozni se mentem az irodába :D Fantasztikus volt! Reggel volt közös séta a Kedvessel, aztán egy barátnőmmel és egy elbűvölő kisbabával töltöttem a délelőttöt. A baba pedig nem fakadt sírva tőlem, sőt! Azonnal rám mosolygott, sokat volt az ölemben, olyan jó volt. Nem voltam vele suta, és ő sem idegenkedett tőlem. Egy ilyen gyerkőcöt elfogadnék. Egy órát tudtunk a kávézóban lenni, utána kezdett csak el unatkozni. Akkor játszótereztünk egy órát, majd sétálgattunk egy sort, remek kis találka volt. És még egy picit angoloztam is délután!
  Hétvégén volt Szentivánéj, sajnos a repülő lampion nem jött össze, de tanultunk az esetből (jobb ragasztás!) és Apát is felköszöntöttük végre apák napja alkalmából (bár a bélesünket is finomitani kell meg).

  A hét tervei: munka, könyvátvétel (már az 5. kötete lesz meg az Anne sorozatnak Európa kiadós verzióban!), záró beszélgetés a kolis önkéntes segítőmunkámban, és végre egy klassz "órarend" összeállítása, hogy legyen egy kis rendszer a nyári életemnek is :) Legyen időm a családra, lakásra, munkára, blogra, angolra...


Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: