2013. július 31., szerda

Nyaraljunk otthon! 2. - Piknikre fel!

A mi személyes vízpartunk
  Hétfőn Pisán voltunk, tegnapra egy kellemes vízparti pikniket terveztem be. Mindezt a lakásban. A vízpartot egy befőttes üvegnyi víz, kövek, egy kagyló és 3 parafavitorlás jelképezték. Az üvegre körömlakkal halakat festettem. Az ötlet a Handmade Charlotte blogról származik, ez az új kedvenc kreatív blogom :) Mivel egy parafadugónk volt csak itthon, így a minivitorlást választottam, abból viszont 3 is készült. A kiegyensúlyozáson még kéne kicsit dolgozni, mert így az egyik egyszer felborult, meg kicsit ferdén állnak, de azért hangulatos így is. Az üveg aljára kék papírt ragasztottam, csak celluxunk volt otthon, hát azzal, gondoltam, majd a kövek úgy is eltakarják, nem lesz csúnya. Így is lett, de persze a kövek a celluxszal együtt a papírt is teljesen letakarták, így semmi színt nem adott át a víznek :D

A csodás piknikkosaram belülről
  Végre a piknikkosaramat is felavathattam. Került bele kenyér, felszeletelt hagyma egy kis műanyag dobozban, sószóró, pirospaprika, zsír, kenyérvágó kés, szalvéta és vágódeszka. A tea a kosáron kívül egy műanyag flakonba került. Egyéb evőeszköz, pohár és tányér pedig a kosár része. Egyszerűen szuper ez a kosár és csodaszép! Egy picit talán alulméretezték az ételnek szánt helyet, ahhoz képest, hogy 4 fős az étkészlet benne, de nekünk kettőnknek azért elég jó :)
  A földre került két ülőpárna, a kosár, a tea és a "vízpart", így vártam a Kedvest.
Az otthonpiknik előnye, hogy
- időjárástól függetlenül megtartható
- nem landol labda az ételben vagy jön egy kutyus eszegetni, szabadabban lehet mindenfélét csinálni
- nem zaklatnak hangyák, szúnyogok, legyek
- nincs göröngy, ami nyomja a fenekedet
- nincs olyan, hogy "jaj, otthon felejtettem", mert csak felállsz és hozol Magadnak (pl. mézes kenyeret is készítettünk a zsíros kenyér után)
  Persze ettől függetlenül imádok kint piknikezni, de azért nem rossz ez az otthoni verzió sem :) A Kedvesnek ez az ötletem is nagyon tetszett, bár ő nem a földre ült, hanem egy székre, a térde nem bírja a földön ülést, de így is nagyon hangulatos volt, jót beszélgettünk, eszegettünk. Ezután Odaátot néztünk éjjelig, épp évadváltás volt és szörnyen izgalmas volt a történet :)
  Estére egy kis édességet és üzenetet hagytam a Kedves párnáján. Az édesség a szállodai hagyománnyal ellentétben nem csoki, hanem egy Maoam volt, az üzenetben ez állt:

Köszönjük, hogy szállodánkat választotta!
Jó éjszakát kívánunk!

(A mellékelt üres papíron kedves üzenetet hagyhat hálótársának.)



  Ezzel a lehetőséggel még nem élt, hulla fáradt volt, ígérete szerint ma bepótolja :) A Maoam is mára maradt, már fogmosás után találta meg. Mókás, mert este is ki-be járkált a hálószobában és akkor nem vette észre a kis csomagot (vagy nem akarta?). De jó ez így.


  Ma maradunk a vízparton és lángosozni fogunk :) Beszámoló holnap!

Nincsenek megjegyzések: