2014. április 14., hétfő

Hajrá hétfő #30


Hát sziasztok!

  Nem tudom, a Ti hetetek mennyire volt olyan, mint amilyennek újévkor megálmodtátok, az enyém elég gyengére sikerült ilyen téren. Egyszer sikerült nem ellustálkodnom a fogselymezést, és vagy 2x intimtornáztam is, meg egyszer elmentem futni is... de hát na, nem ez volt a cél. Viszont siker, hogy nem ragaszkodtam kényszeresen ezekhez, sem a mosogatáshoz, főzéshez, takarításhoz... meg is látszott a lakáson, de azt hiszem, rajtam még jobban meglátszott volna, ha ezeket magamra erőltetem. Így sem volt könnyű. Most utolért a sok bevállalt feladat, de lassan lekerülnek a vállamról - így, vagy úgy, mert közelednek a határidők. A héten igyekszem szakmai gyakorlati órákat szerezni, kihasználva, hogy szerdától tavaszi szünet lesz, így tudok tárgyalásokra járni dögivel, és most lesz is bőven témába vágó tárgyalás :) Meg hospitálni is elmegyek végre.
  Most viszont pihenni fogok egy kicsit. Tegyetek így Ti is!

(Kép innen.)

Nincsenek megjegyzések: