2014. szeptember 23., kedd

Kreatív kedd #49


Mi az a Kreatív kedd?
A kreativitásba beletartoznak nekem a "klasszikusok", úgy mint a rajzolás, festés, hímezés, varrás, agyagozás, origami, barkácsolás, írás, zeneszerzés, éneklés, stb. De egy ötletes lakberendezés, rendszerezés, bútorelhelyezés is. De kreatívak vagyunk akkor is, ha egy problémát másképp közelítünk meg, ha egy adott épületet ezúttal nem jobbról, hanem balról kerülünk meg, ha új szóval fejezzük ki magunkat, ha kék csat helyett pirosat teszünk a hajunkba, ha kipróbálunk egy új fűszert... Ha próbálkozunk, újítunk, elrugaszkodunk. Ilyenekről fognak szólni ezek a keddi bejegyzések. Az ötlet a nővéremtől és (most már) férjétől jött, ők szoktak ilyet tartani. Hát tartsunk mi is!

Mai Kreatív keddi program:

  • reggel hulla fáradt voltam, úgyhogy kivételesen nem tornáztam
  • helyette köntösben, szőrös zokniban reggeliztem
  • és nem zabkását, hanem sajtos pirítóst ettem és fekete teát ittam
  • közben Rainy Cafét hallgattam
  • volt kb. 2 órám ébredezni, mmm ^^
  • első óra megvolt rendben (a kiscsoportos szeminárium ♥), utána lyukas óra (lebetegedett a tanár)
  • lyukas órában ebédelni (sok-sok fetasajtos-tejfölös salátát, valami isteni volt!)
  • beszélgetni,
  • aztán évfolyamtársat kísérni,
  • majd bóklászni
  • és Aldi helyett Tesco-ban megvenni a vacsorához valókat (így később már nem kellett ezzel foglalkozni)
  • utána Zsinagóga elé lehuppanni és irkálni (pl. a Kreatív keddet), naptárba
  • hideg elől beülni az egyetemre és zenét hallgatni (és zene közben nézni az embereket, tiszta filmszerű lesz minden egyszerű mozdulat)
  • aztán szakdogakonzultálni
  • Kedvessel sétálni
  • főzni (a hideg azért jó, mert újra kívánom a főzelékeket!)


És Ti mit kreatívkodtatok mostanában, vagy mit terveztek?

Nincsenek megjegyzések: