2014. október 29., szerda

Készülj fel a hideg időre!


Most már tényleg itt a hideg. A gázt sikeresen megszerelték, végre van otthon fűtés, de azért továbbra sem árt néhány melegebb ruhadarab. Ilyenkor előkerül már a derékmelegítőm, jönnek a térd zoknik, trikók, vastagabb harisnyák. Két boltot szeretnék ajánlani, ahol klassz alapcuccokat lehet beszerezni jó áron.

Az egyik a BOK webáruháza, ahol bruttó 10 ezer Ft-tól magánszemélynek ingyen szállítanak házhoz. Mi ilyenkor a tél közeledtével szoktunk összeállni családilag és rendelni mindenfélét.
A BOK-ot először a BOK zoknikon keresztül ismertük meg. 100% pamut, nem szorít a gumírozása, jó árú, megbízható termék. Pár éve ajánlotta anya a webáruházat, így azóta vásároltam már onnan vastag, téli harisnyát és melltartós trikót is. Mind a kettő szuperül bevált! Olyannyira, hogy a melltartós trikóból ismét akartam rendelni, ezért is néztem fel a weboldalukra nemrég. Aztán körbenéztem, és találtam még pólót is! Végre, amit kerestem! 100% pamut, egyszerű, egyszínű és nem méregdrága női póló. És több fazon is van - galléros, V vagy kerek nyakú, nyitottabb, zártabb, rövidebb, hosszabb ujjú, stb. A méretek leírása nekem elég pontos, merek belőle rendelni, azért nem egy estélyi ruháról van szó :)
Szóval ajánlom, nézzetek körbe, babáknak, gyerekeknek, férfiaknak, nőknek, kismamáknak van mindenféle ruha a bugyitól a zoknikon és trikókon át a pólókig, pulóverekig.

A másik helynek nincs weboldala, én legalábbis nem találtam. Ez egy zokni-harisnya bolt, ahol nagyon jó áron lehet vásárolni és mindenkinek be lehet egy helyen vásárolni. Három árat szoktak kiírni, egy nagyker, egy kisker és egy magánszemély. Én elsősorban a harisnyák miatt járok oda, az 50 den-es, olasz (Donna B. C.), mindenféle színben kapható harisnyákért. Őszre és enyhébb télre is jó, vagy nadrág alá. Magánszemélynek 790 Ft (idén). Ma vásároltam be belőle a nővéremmel egy Lilac, Moka, Smeraldo és Navy színűt (lila, mokka barna, smaragdzöld és tengerészkék). Illetve idén megleptem magam 2 pár gyapjúzoknival is (egy csomagban volt, ~1000 Ft-ért összesen), télen ugyanis mindig lefagynak a végtagjaim otthon, hátha ezek megakadályozzák! :)
Szóval lehet itt mindenféle harisnyát kapni, meg sokféle zoknit (pl. túrazoknit is), kesztyűt, sálat, sapkát, jégeralsót, sportmelltartót. És évek óta nem változik az elrendezés, így már nyíl egyenesen tudunk a harisnyákhoz menni :)
A boltba babakocsit nem szabad bevinni (nem is férne el sajnos), a táskáknak is van elől egy zárható szekrény, abba kell berakni őket.
Amúgy a kék metró Gyöngyösi utcai megállójánál kell leszállni, ott ha a Madarász kórház irányába jövünk fel, a Váci út sarkán van, a Duna Plázával szemben.

(Kép innen.)


Ti hogyan készültök a hidegre?

Nincsenek megjegyzések: