2014. június 16., hétfő

Hajrá hétfő #35



Szép hétfő estét Mindenkinek!

  A múlt héten serényen dolgoztam a hosszú hétvége után, egy csomó dolgot kihúztam a "majd ha letudtam a vizsgaidőszakot" listámból. Mindezt főleg azért, mert egy ideje (egész pontosan azóta, hogy bevállaltam azt az irodai melót) arra panaszkodik a Kedves, hogy este (alvás közben! nem tehetek róla) hol ütök, hol rúgok, és mindeközben hangosan nyammogok, és így nem igen tudja kipihenni magát. Úgyhogy jó lenne a fölös feszültségektől valahogy megszabadulni. Erre pedig jó, ha nem húzom-halasztom a dolgokat, feszültséget keltve. Túlestem néhány telefonáláson, levélíráson, az évfordulónkra is lefoglaltam a szállást :) és írtam mesét. Aztán felfáztam... és a sok esti WC-re rohangálás igen hatékonynak bizonyult abban, hogy ne üssek-rúgjak, helyette viszont a Kedvest felkeltettem... de legalább foltokat nem szerzett. Úgyhogy a héten a munka mellett próbálok valahogy harmóniába kerülni önmagammal, hogy este békés legyen az alvás.
  Rá kellett jönnöm viszont, hogy hiába érzem, hogy segítek másnak ezzel a munkával (a szerződésellenőrzők munkáját jelentősen megkönnyítjük a postabontással), a társadalom felé nem érzem ezt valami hasznosnak, így a motivációm is kimerül annyiban, hogy jó sok mindent tudok majd a fizuból venni... Szóval ismét megerősítést nyert, hogy van bennem egy adag világmegváltó vágy :)

  A héten félig-meddig rendesen tartom majd a Kreatív keddet, alig várom! :) (de délelőtt bemegyünk postát bontani gyorsan) Illetve megyek Kortárs félévzáró beszélgetésre is. És talán elkezdek angolozni is végre... Vagy legalábbis előkészítem az anyagot. :D Ha minden igaz, aug. 9-én vizsgázom.

  És szombaton Szentivánéj! :)



(Kép innen.)

Nektek mihez kell hajrázni?

Nincsenek megjegyzések: