2014. március 23., vasárnap

Színes harisnyák napja (kicsit másképp) 2014


  Tegnap volt a Színes harisnyák világnapja. Én tényleg szerettem volna idén újra visszahozni a színes harisnyás meg egyéb színes napokat, mert hangolnak a tavaszra és a nyárra (bár idén az időjárás is meglehetősen rásegít), de egyszerűen fizikailag rosszul éreztem magam a harisnyában... Aztán próbálkoztam térdharisnyával (abból van szép ciklámen), de abban is rosszul éreztem magam. Úgyhogy keresnem kellett egy rövidebb nadrágot, mert a hosszú nadrág sem lett volna ínyemre, annyira meleg volt. A halásznadrágom - fájó dolog, de - már kicsi. Egyéb nadrágjaim meg túl rövidek, szoknyák túl lengék és amúgy is gyerekekkel mentem játszani, utána pedig bowlingozni, nem tűnt túl praktikus választásnak a szoknya. Hát a Kedves beletúrt a szekrényébe és kerített nekem egy szuperkényelmes térdnadrágot (a férfi térdnadrágok még tényleg térdnadrágok, és nem combközépig érnek), ami nem túl rövid, nem túl hosszú. Lehet, hogy a combom 3x elfér benne (kis költői túlzással), de az biztos, hogy ebben kényelmesen lehetett rohangálni, játszani. És kicsit újra kamasznak éreztem magam. Kellett rá egy klassz öv, de amúgy szuper napom volt benne :) Ehhez vettem fel egy színes zoknit, hogy ennyivel megemlékezzem a Színes harisnyák világnapjáról.

  A színes napokat a jobb sávban is lehet követni, a következő márc. 25-én, kedden lesz, akkor kék napot tartok :) Ha velem tartanátok, akkor a lényeg az, hogy legyen Rajtatok valami kék! Ha tudsz, akkor szinte (vagy egészen) teljesen is öltözhetsz kékbe.


  További napsütéses vasárnapot!

Nincsenek megjegyzések: