2010. november 30., kedd

Talán ha valahogy másképp, máskor, más körülmények között találkozunk... Akkor talán szerettelek volna. Beleszerettem volna abba a rendezett képedbe, hogy úgy ügyelsz a környezetre, hogy olyan jól megszerkesztett vagy, hogy olyan sok a programod, vannak fáid meg épületeid meg zenélő szökőkutad (bár most az is hallgat). De most nem. Futnék el Tőled. A magányosságomban néha Te vagy maga a magány, Veled sétálok, Benned sétálok, Te magány maga, Te. Sötét utcáiddal, karácsonyi díszkivilágításoddal, meg a sok-sok aktivistáddal.
Te szép vagy, Te kedves, Te tiszta és rendes. Én mégis, mégis elvágyom. Te nekem nem vagy jó, én Neked nem vagyok jó. Az esőd nem az én esőm, a pocsolyáid nem az én pocsolyáim, a boltjait nem az én boltjaim, én csak egy átutazó vagyok, csak mindig visszadob a gép.

Szeged, én nem szeretlek.

10 megjegyzés:

az, aki írta...

Szerintem nem Szegeddel van Neked bajod, hanem... De ezt tudod Te is.
Courage, Mademoiselle!

Dorka írta...

Pour le moment, je n'aime pas Szeged. Pas la ville, mais.. amit képvisel. Amivel átitatódik. Mert egy város mindenkinek más. Mert minden mindenkinek más. Helyzettől függően.

Dorka írta...

az én Szegedemet nem szeretem.

az, aki írta...

Látod, le is írtad, hogy nem a Város utálos.
Gonoszkodás; Et maintenant, what to do?

Dorka írta...

Je ne sais pas. Je ne rien sais. C1est ce que je déteste le plus. Je ne peux rien faire.. j'attend. Te j'essaie de survivre.
Amúgy pedig minden érzelem szubjektív a városokkal kapcs. Meg mindennel kapcs. Azért szeretsz valamit, mert valami kötődik hozzá. Valamit jelent. Nem csak pusztán magáért. Valamit kivált Belőled. Na amit belőlem Szeged kivált, azt nem szeretem. Abból érzem, hogy nem szeretem.

Dorka írta...

Bocsi az elírásokért.

az, aki írta...

Én még mindig azt mondom, hogy amit kivált Belőled, arról nem a város tehet.
Persze, lehet azt mondani, hogy utálod, de amit ilyen nehezen viselsz, az a helyzet, amiben vagy.
S egy probléma elől nem menekülni kell, hanem megoldani. Azt meg csak Te tudod.
Te tudsz választani, dönteni.
A családod, a barátaid (az olvasóid?) meg meghallgatni, lelket ápolni, a döntésedben segíteni.
De ugye ezt Te is tudod?
Jó, kell néha, hogy az ember jól kibőgje magát, jót is tesz, de utána fel kell állni, körülnézni, hogy akkor ebből a katyvaszból hogyan is tud a legjobban, a legkevésbé sérülve kijönni. Meló, dolgozni kell érte, de nehogy már ne az legyen a legfontosabb, hogy jól érezd Magad a bőrödben!
S tényleg csak Te tudhatod, hogy ez Szegeden megy-e vagy máshol. Te tudod felmérni a döntésed következményeit. S ha döntöttél, viselni azokat.
Hajrá Dorka!
(Amúgy mit is tanulsz Te ott?)

Dorka írta...

Nem is hibáztatom Szegedet. Egyszerűen azt mondom, hogy ha valaki jól érzi magát egy helyen, akkor valószínűleg megszereti vagy legalábbis elfogadja. Ha nem, akkor pedig nem. Ettől függetlenül elismerem az értékeit, csak szeretetet nem tudok iránta érezni. A helyzetet megoldani sajnos csak én tudom, ezzel tisztában vagyol. Sajnos viszont a közelében sem vagyok, még ötlet szintjén sem és sajnos túl sok tippet eddig más sem tudott adni. Nem igazán tudom mi van, miért van, és hogy lehetne megoldani. Igyekszem, de most életemben először: nem megy. Nem látom a kiutat. És most már elég is lesz ebből a sok nyávogásból meg rossz érzések meséléséből. Szerintem belekezdek néhány régi doga begépeléséhez - végre. Illetve egy-két recept begépeléséhez.
Amúgy pszichológiát tanulok ott :) A gond épp az, hogy félévkor nem tudok átjelentkezni Pestre, mert csak fizetősre vennének át, arra meg nincs keret (több, mint 200 ezer forint). És tudom, az év vége sincs messze, de.. na hát mindegy, valamiért ez van. Köszönöm a biztatást :)

az, aki írta...

Hát erre most mit lehet?
Tényleg csak drukkolni.
Csináld jól! Mármint úgy, ahogy Neked jó.
S amíg rálelsz a megoldásra, ki kell hoznod ebből a számodra legjobbat.
Amúgy meg tudom, mit tanulsz, csak piszkáltalak, bocs.

Dorka írta...

Semmi baj, mivel nem vettem a lapot.. :P hiába, magát az ember nem tudja megpszichologizálni. Köszönöm tényleg a drukkolást :) Tanulok.. ez a legjobb, amit tehetek. Utóbbi anatómia zh elég jó lett, várom kedden az eredményt :) Na, további szép estét!